סיירת סנהדרינק חורשת את הארץ בחיפוש אחר מזיגת הבירה המושלמת. והפעם: 'הארגז' בתל-אביב…

כבר שנתיים שאני עובר ליד המקום הזה לפחות 3 פעמים בשבוע. בכל פעם מחדש אני מציץ פנימה ורואה מחסן כסאות. ואללה, ארגז זה באמת ההגדרה המתאימה למקום הזה. האווירה ב'ארגז' נעימה וקבלת הפנים מאירת פנים ושמחה. הבירה קרה וטרייה, מלאת גזים טעימה ויפה. יש את הפרצוף הזה שמופתע מכך שאנשים נכנסים. יש את הפרצוף האפתי למראה אנשים שנכנסים. יש את הפרצוף שלא באמת עושה פרצוף לאנשים שנכנסים. ויש את הפרצוף הזה שמתרגש מאנשים שנכנסים. אוי, איזה כיף לפגוש פרצוף שמתרגש מאנשים שנכנסים. פרצוף שמראה לך על להיטות אמיתית של אדם לארח אותך, רוצה לתת לך מקום. לתת לך פינה לישיבה. דרינק למחשבה.

"תשתה קצת ואשלים", היא מזהה את הבעיה בחיוך ומאותו רגע כל הבירות יצאו עם קצף (צלם: דוד הירשפלד) היא מוכנה למזוג ולהקשיב ללקוח ללא אגו. הוא מוכן לשתות בירה בלי גזים אם המזיגה האיטית מושלמת. "יש לקוח אחד קבוע פה רק בימי רביעי", הוא מספר, "רק בגללה, אחלה בחורה". "אני פה רק חודש. "הוא פה בלי קשר אלי. הוא פשוט באזור בימי רביעי", היא מספרת לי ומוזגת לי בירה. הבירה הראשונה יוצאת עם ראש קצף כמעט ולא קיים. "סליחה, פשוט לא רציתי לשפוך. תשתה קצת ואשלים", היא מזהה את הבעיה בחיוך. התיקון נעשה ומאותו רגע כל הבירות יוצאות עם קצף. "זה מוזר שיש פה רק לקוח קבוע אחד בשעה כזאת", אני אומר. "כל יום יש פה מישהו אחר. אני חדשה. אני של ימי רביעי, מכירה אותם רק מהצד השני שיושב". המקום בהחלט מזמין ומשפחתי. גם מי שלא ישב במקום אף פעם היה רוצה שיהיה לו אחד כזה מתחת לבית. לאותם אנשים יש גם עוד כמה מקומות לא גדולים אבל מסבירי פנים: ה"דודו בר" עם הגינס של נחלת בנימין וה"פליים בר" שנמצא לידו, בו עדיין לא יצא לי לבקר. אז מה היה לנו כאן?    
מזיגה
מזיגה
מזיגה: הבירה נמזגת לפי כללי המשחק ובהטיה של 45 מעלות עד להשלמת המזיגה ב-90 מעלות. היא נמזגת בצורה רציפה כראוי ולא נראה בזבוז בירה מיותר או הקצפה לא הגיונית. אזור העבודה נקי ומסודר.    
הגשה
הגשה
הגשה: הבירה נמזגת בכוס ממותגת ומוגשת על גבי תחתית מתאימה למותג. זה לא מרגיש במכוון אבל זה יוצא בהקפדה ומוגש עם הלוגו מופנה ללקוח.    
איכות
איכות
איכות: הבירה טרייה ומוגזת. קרה ובעלת ראש קציף אחיד (אם כי במזיגה הראשונה הקצף היה בעייתי). היא יוצאת באותה הקפדה לשולחן כמו שנמזגת ללקוח בבר ואין בה טעמי וריחות לוואי.    
טעימות
טעימות
טעימות: לא הוגשו לי טעימות כלשהן על חשבון הבית. לא ראיתי תפריט אוכל כלשהו ושום דבר גם לא נאמר בעל-פה. במקום יש מיקרו שמוצג לראווה, מה שמרמז על אפשרות לנשנש משהו במקום.    
חוויה
חוויה
חוויה: משמחת. בר חסר יומרות אבל עם עיצוב מושקע שנותן יחס חם ושירות נהדר עם אווירה של ברי רוק מפעם.    
ציון
ציון
ציון סופי: קצת יותר ידע והקפדה, והבר הזה היה בקלות היה מהיותר מומלצים. הבירה הנמזגת טרייה ואיכותית ועל פניו הכל יוצא בצורה טובה ואחידה ועם חיוך.

מומלץ סנהדרינק!
תו איכות מזיגה 2016 - עותק
תו איכות מזיגה 2016 - עותק

הארגז. בן-יהודה 64, תל-אביב