סיירת סנהדרינק חורשת את הארץ בחיפוש אחר מזיגת הבירה המושלמת. והפעם: Iza bar בחיפה…

זה מה שקורה כשעיר תחתית מתברגנת. בר מעוצב ומושקע. ברמן שיודע למזוג בירה ולמכור מנות. די.ג'יי עם ראסטות וחצר סטודנטיאלית. אבל משהו כאן מצער. מצד אחד זה הבר היותר מקבל ויותר מקצועי שראיתי, ומצד שני זה מרגיש שלכאן לא באים לבלות חיפאים. לכאן יוצאים סטודנטים לאמנות. כאן יוצאים אנשי השכונה שבאו מבחוץ. לכאן יוצאים 'אשכנזי יפו'...

בירה מצוינת, שירות נהדר וקבלת פנים שמחה - חווית בר פשוט כיפית ושכונתית... (צלם: דוד הירשפלד)
בירה מצוינת, שירות נהדר וקבלת פנים שמחה - חווית בר פשוט כיפית ושכונתית... (צלם: דוד הירשפלד)
בירה מצוינת, אחלה סנדוויץ', השירות נהדר וקבלת הפנים שמחה - חוויית בר כיפית ושכונתית... (צלם: דוד הירשפלד) בפנים יש מוזיקה עכשווית וברמן שהוא לא אנטיפת, אבל הוא דואג להיות עסוק תוך כדי העבודה. זה נראה כאילו הברמנים הצעירים של חיפה מתעקשים לשמר את המסורת הישנה של אחזקת בר כמו שהיינו רגילים לפגוש ברבים מהברים התל-אביביים של פעם. קשב, זיכרון, נכונות וראייה מרחבית - דברים שהיום בתל-אביב הם מצרך נדיר, תמצאו אותם כאן שזורים בשיטות העבודה של הברמנים. אז מה היה לנו כאן?    
מזיגה
מזיגה
מזיגה: הבירה נמזגת נכון ובהתאם לכללי המשחק: הלאגר בהטיה והשלמה לתשעים מעלות, והסטאוט בשני שלבים.    
הגשה
הגשה
הגשה: הבירה מוגשת בכוסות ממותגות תואמות ובגדלים מוצהרים של שליש וחצי. הכוס מוגשת על-גבי תחתית ממותגת והלוגו מופנה לעבר הלקוח.    
איכות
איכות
איכות: הבירה טרייה ומוגזת. הסטאוט שהזמנתי קטיפתי ונעים. אין טעמי לוואי של חומרים חיצוניים ואין ריחות מוזרים. הכוסות נקיות וראשי הקצף נהדרים.    
טעימות
טעימות
טעימות: לא הוגשו לי טעימות כלשהן על חשבון הבית, אבל מיד עם ישיבתי הוגש לי תפריט בר קלאסי שנראה סביר ולא יקר.    
חוויה
חוויה
חוויה: שירות נהדר וקבלת פנים שמחה. בירה מצוינת ואחלה סנדוויץ' רוסטביף. חווית בר פשוט כיפית ושכונתית. לעומת זאת, בישיבה בחוץ יש הרגשה קצת שונה וחסרת הגדרה אמיתית. מרגיש כמו מקום לחבורות בחצר ופחות לבילוי בר.    
ציון
ציון
ציון סופי: הבירה, השירות, ההגשה והאיכות כולם מצוינים. הברמן שמח לארח ולעבוד והמוזיקה פשוט נכונה לאורך הערב. מבחר המשקאות לא מהודר, אבל בהחלט מכבד את המקום ואת הבליינים.

לוגו תו איכות - קוביה
לוגו תו איכות - קוביה

Iza bar. משה אהרון 1, חיפה