נכנסתם לבר השכונתי שלכם, התיישבתם מול המוזג, הזמנתם בירה או ויסקי. ואז, בלי שום התראה מוקדמת, נכנס ראש הממשלה והתיישב לידכם...

תארו לכם שבסוף היום (או בתחילתו, שזה יכול לקרות, אם אתם אני) הייתם נכנסים לבר השכונתי שלכם, מתיישבים מול המוזג, מזמינים בירה או ויסקי, אחד או שניים, ואז, בלי שום התראה מוקדמת, ראש הממשלה היה נכנס ומתיישב לידכם. המאבטח שלו היה מתיישב לידו וראש הממשלה, כולו מאופר וסגול שיער, היה מזמין לשניהם מקלאן 18 שנה. כפול. עם קרח. סתם. בלי קרח. בכל זאת, מדובר באיש העולם הגדול. נראה לכם דמיוני? ומה אם, נגיד, מירי רגב? או סתיו שפיר?

בלאדי מירי - מיץ עגבניות אדומות מדם לצד חלפיניו שמדגיש את הטמפרמנט, וודקה, מיץ לימון וכפיים (צילומים: דניאל לילה, יח"צ)
בלאדי מירי - מיץ עגבניות אדומות מדם לצד חלפיניו שמדגיש את הטמפרמנט, וודקה, מיץ לימון וכפיים (צילומים: דניאל לילה, יח"צ)
מיץ עגבניות אדומות מדם לצד חלפיניו שמדגיש את הטמפרמנט, וודקה, מיץ לימון וכפיים (צילומים: דניאל לילה, יח"צ) בשנים האחרונות אני מנהל בדף הפייסבוק שלי פינה שאותה אני מכנה 'עולם הקומוניקט' בה אני מצטט קטעים נבחרים מקומוניקטים מצחיקים במיוחד. מצחיקים אותי זאת אומרת. בשנים האלה הפכתי את עצמי לאימת כמה מהיח"צנים המקווים שלא יפלו לידי הוירטואליות עם הטקסטים שהם שולחים לי. או כך לפחות הם מספרים לי. אני יודע שאני לא באמת מאיים על אף אחד, חוץ מאשר אולי על עצמי כשאני מסתכל בראי בלי הכנה מוקדמת. כשהתחלתי לכתוב כאן, באתר המכובד הזה, חשבתי שאולי יום אחד אקדיש את ה'מדור' שלי למיילים האלה שאני מקבל מיח"צני אלכוהול (זה אתר אלכוהול, לא?). איכשהו ויתרתי על זה. חשבתי שזה לא יפה. אבל אז הגיע המייל הבא:  

United colors of Bennet

"בלנד בר" - בר הקוקטיילים הכשר מפתח תקווה, מציג תפריט בחירות מיוחד, שנבנה בהשראת הדמויות הבולטות במיוחד במערכת הבחירות 2015. תפריט הבחירות יושק בחודש מרץ וירוץ למשך כל החודש, עם מבצעים וצ'ופרים בערב טרום הבחירות ובערב הבחירות.

תפריט קוקטיילים - בחירות 2015

קוקטייליבני - וודקה ורום מנוערים באידיליה מזויפת עם טוויסט של אינטרסנטיות. מוגש לצד בוז'י קטן בצד.

בלאדי מירי - טוויסט לקוקטייל הקלאסי בהשראת מירי רגב - מיץ עגבניות אדומות מדם לצד חלפיניו שמדגיש את הטמפרמנט, וודקה, מיץ מחצי לימון וכפיים!!!

קובה ליברמן - רום וקולה בנוסח ישראל ביתנו. מוגש לצד מעטפה.

זהבה זחלאווי - קוקטייל לא מתפשר בנוסח ערבי.

UNITED COLORS OF BENNET - קוקטייל מתחנף לצבעי הקהילה הגאה. אח לא מתנצל.

תהליך בניית התפריט נעשה בהתאם לאופיו ותדמיתו הציבורית של כל אחד מנבחרת הנבחרים: ציפי ליבני זכתה לקוקטייל על בסיס וודקה ורום לצד הקולגה, קוקטייל זוגי הממחיש את השותפות והאיחוד בין השניים.

מירי רגב זכתה לקוקטייל טמפרמנטי, לוהט, אדום, ציוני וחריף אש. אביגדור ליברמן בגרסה מעודכנת לקובה ליברה עם אלמנט מעטה הסודיות בדמות המעטפה הסודית. זהבה גלאון בקוקטייל בניחוח אוריינטלי - ערבי- אסלי לאור חיבתה למגזר. ונפתלי בנט במשקה אחים צבעוני אה-לה דגל הגאווה. הבליינים יוכלו להזמין קוקטייל באמצעות "פתק בחירות", פתקים דמויי פתקי קלפי, אשר יעוצבו במיוחד לתפריט הבחירות. במהלך חודש הבחירות צפויים להגיע אורחים רבים מעולם הפוליטיקה, ביניהם: מירי רגב, סתיו שפיר ושי פירון, להעביר את משנתם, לעשות "בלנד" עם הבליינים ולחוות דעתם על תפריט הבחירות.

  בהתחלה צחקתי, כמו תמיד, על העילגות המסוימת (קיבלתי כבר אלפי מכתבים עילגים בהרבה), אבל אז הבנתי שזה באמת מצחיק אותי ושיכול להיות שזה באמת מצחיק באמת. כלומר לא רק אותי. אל המכתב היו מצורפות גם תמונות שהיו די משעשעות וכשהבנתי שנבחרי הציבור (מת על הביטוי הזה) משתפים פעולה ובאים לצחוק על עצמם ועל הקוקטיילים שהוקדשו להם, חשבתי שבעצם מדובר כאן ביוזמה משעשעת למדי. ואגב, אם הם כבר טורחים ומגיעים, מדוע לא טרחו פרנסי הבר להמציא קוקטיילים גם לכבוד סתיו שפיר ושי פירון? זהו, קשקשתי מספיק ומכאן והלאה אני כנראה רק מקלקל את הבדיחה הקלושה הזו. פורים שמח, יהודים.