סיירת סנהדרינק חורשת את הארץ בחיפוש אחר מזיגת הבירה המושלמת. והפעם: 'ארלוזורוב בר' ברמת-גן…

בואו נודה על האמת, כשחושבים על בילוי ערב בירה בפאב – רמת-גן, לא ממש נמצאת בראש הרשימה, ובלי להעליב אף אחד, עבור מרבית התל-אביבים, היא פשוט לא קיימת. לכן, זה היה די מפתיע שבדיוק כשבא לנו על כוס בירה, אחד החברים החליט לערוך לנו סיבוב פאבים דווקא ברמת-גן. בשעות הערב העיר היתה כבר מנומנמת והשרתה עלינו אווירה רגועה. כשצעדנו ברחוב הכל כבר היה סגור ודי שקט. לכסנו מבטים לעברו של הבחור וחשדנו שהערב, עוד לפני שהחל, בעצם כבר נגמר.

פאב שכונתי, פשוט ונחמד. בהחלט מקום שאפשר לקפוץ אליו עם טריינינג, כשלא מתחשק להתלבש יפה... (צילומים: גלית ג'ראפי-דבירי)
פאב שכונתי, פשוט ונחמד. בהחלט מקום שאפשר לקפוץ אליו עם טריינינג, כשלא מתחשק להתלבש יפה... (צילומים: גלית ג'ראפי-דבירי)
פאב שכונתי, פשוט ונחמד, ואם אתם באזור, זה בהחלט מקום ששווה קפיצה... (צילומים: גלית ג'ראפי-דבירי) נקודת המפנה הגיעה כשהוא הכריז בניצחון: "הגענו", אבל כשהישרנו מבט מצאנו את עצמנו עומדים מול חנות לאביזרי מין (!). "תגיד, מה נסגר אתך?", שאלנו. "לא כאן", הוא מיהר לענות, "עוד כמה צעדים ימינה". "אה ברור, ידענו את זה", אמרנו והמשכנו ללכת, לא לפני שדאגנו לתמונה קבוצתית עם הסחורה הצבעונית. ארלוזורוב בר שוכן ברמת-גן ברחוב ארלוזורוב - כמה מפתיע. זהו בר קטן וצנוע עם מספר שולחנות בחוץ, ואווירה נעימה, שכונתית ושקטה. הופתענו לגלות מכרים יושבים בפאב, חבורה של חוגגים ושולחנות על טהרת המין הנשי שישבו ונהנו ללגום כוס בירה - תופעה, שלצערי, לא נפוצה במיוחד במחוזותינו. מהרגע הראשון התרשמנו מהשירות האדיב והנעים. אמנם המלצרית לא שלטה בחומר, אבל מיד התנצלה שהיא חדשה בבר ואפילו בארץ. בקיצור, עולה חדשה וכנראה זה מקור הבעיה. כשהזמנו בירה מסוימת וקיבלנו אחרת, מיד תוקנה הטעות בלי בעיה. בפעם הנוספת שביקרתי במקום הבחנתי שהצוות גדול יחסית למקום הקטן, מה שהוביל לשרות מהיר ויעיל, ומהתבוננות על לקוחות אחרים נראה שזמן ההמתנה היה קצר והאינטראקציה עם הצוות לבבית ואף חברית. אז מה היה לנו שם?    
מזיגה
מזיגה
מזיגה: עמדת מזיגה פשוטה ונקייה וכוללת מספר לא גדול של ברזים על טהרת מגוון הבירות של מבשלות ישראל – סטלה ארטואה, הוגרדן, ווינשטפן, גינס וטובורג. באופן כללי המזיגה עצמה היתה סבירה, למעט הטבעת פיית ברז המזיגה בכוס הבירה - דבר המביא לציפוי הפיה בבירה מבחוץ ומגביר את הסיכון לזיהום.    
הגשה
הגשה
הגשה: הבירות שהזמנו הוגשו בכוסות ממותגות. כמו כן, הוגשו כוסות ממותגות גם עבור הבירות שנמזגו מבקבוק! בסך הכל הכוסות היו נקיות למדי, אם כי גם במקצה זה יש מקום לשיפור. כל הכוסות אמנם הונחו על גבי תחתיות, אך אלה לא תאמו את הבירות. בביקור השני שערכתי במקום הבחנתי בשיפור, שכן הפעם הכוסות היו נקיות ללא דופי וראיתי שלניקוי הכוסות משתמשים במיתקן ניקוי כוסות ייעודי.    
איכות
איכות
איכות: הבירות שהוגשו לנו היו טובות וטעימות, אך הקצף לא היה ממש יציב ונעלם יחסית מהר – מצב שיכול לנבוע מלחצי גז לא נכונים במערכת המזיגה.    
טעימות
טעימות
טעימות: עם הבירה הוגשה צלוחית חמוצים על חשבון הבית. האוכל במקום לא מתחכם, אך מגוון ומשמש מלווה טוב לבירה. בסך הכל, כל אחד מאתנו מצא לעצנו מה לאכול, אפילו הצמחונים שבינינו.    
חוויה
חוויה
חוויה: פאב שכונתי, פשוט ונחמד. בהחלט מקום שאפשר לקפוץ אליו עם טריינינג, כשלא מתחשק להתלבש יפה. מחירי הבירות סבירים והמקום אף מציע מגוון מבצעי 1 + 1 לשתייה ואוכל.    
ציון
ציון
ציון סופי: אם אתם באזור אז בהחלט המקום שווה קפיצה. אם אתם שכנים של המקום - הרווחתם. למרות החריקות הקטנות במזיגה, איכות המזיגה עומדת בסטנדרטים המקובלים אם כי בהחלט שמחתי לגלות בביקורי השני שחלק מהחריקות הקטנות כבר טופלו.

מומלץ סנהדרינק!

תו איכות מזיגה 2016 - עותק
תו איכות מזיגה 2016 - עותק

ארלוזורוב בר. ארלוזורוב 5, רמת-גן