חג האהבה הממשמש ובא מביא עמו שלל הצעות ופיתויים למתנות ופינוקים במבחר טעמים ובמגוון מחירים. לצד הפרחים והשוקולד הקלאסיים, תמצאו גם לא מעט הצעות והזדמנויות לבילויים זוגיים והרבה יין. תשקיע בה, גבר..

חודש פברואר הוא עדיין חודש חורפי רשמי, גם אם כבר ראינו את השקדייה פורחת ובלסנו פירות יבשים כאילו אין מחר. הוולנטיינ'ס דיי, חג האהבה הנוצרי על שמו של הקדוש ולנטינוס, החל ב-14 בחודש, אמנם לא זכה לחסדי מזג-האוויר כמו הט"ו באב שלנו, אבל בינינו - מזג-אוויר קריר נחשב דווקא ליתרון לא קטן כשמדובר בתחזוק הזוגיות.

בינינו, מזג-אוויר קריר נחשב דווקא ליתרון לא קטן כשמדובר בתחזוק הזוגיות (צילומים: יקב רמת-הגולן)
בינינו, מזג-אוויר קריר נחשב דווקא ליתרון לא קטן כשמדובר בתחזוק הזוגיות (צילומים: יקב רמת-הגולן)
בינינו, מזג-אוויר קריר נחשב דווקא ליתרון לא קטן כשמדובר בתחזוק הזוגיות (צילומים: יקב רמת-הגולן) בקיצור, חודש פברואר הוא חודש נפלא להתכרבל, אבל בימים היפים שמדי פעם מפציעים בו - מומלץ לטייל. הצפון הירוק מציע שלל אפשרויות ומסלולים אותם ניתן לשלב בפעילויות מרתקות ובמגוון טעמים בין גתות שמנים, מחלבות ויקבים. רק אל תשכחו להכניס לבגאז' סל קטן, 2 כוסות, סכין, פותחן ומפה משובצת שיעזרו לכם לתקתק ארוחה קטנה ומהנה באמצע הדרך. ואם כבר הצפנתם, יקב רמת-הגולן מציע במהלך כל חודש פברואר פעילות זוגית מיוחדת ברוח חג האהבה. מרכז המבקרים של היקב שהתקשט באווירה חגיגית מציע חבילה זוגית רומנטית הכוללת סיור במקום, טעימות יינות משובחים לצד גבינות ממחלבת בוטיק ומארז מתנה זוגי במחיר של 125 שקל לזוג.