סיירת סנהדרינק חורשת את הארץ בחיפוש אחר מזיגת הבירה המושלמת. והפעם: 'ששון - הבר באחוזה' בחיפה...

"ששון? ששון? במלעיל או במלרע?", התעניינתי. בעצם מה זה משנה. "ששון? זה שם של בר?", שאלתי את דימה שסיפר לי על המקום. אז כן, אכן זה שם של בר. 'ששון הבר באחוזה'. "שילוב של מטבח אפריטיף עם בר איכותי ועשיר באווירה שמחה", כמו שהם מעידים על עצמם במדיה החברתית. עם שם כזה וההמלצות של דימה, הייתי חייב לבדוק את המקום.

אם אתם מחפשים יציאה עם אוכל טוב ואלכוהול ליד, ששון באחוזה הוא בהחלט מקום טוב לממש את זה... (צילומים: גלית ג'ראפי-דבירי)
אם אתם מחפשים יציאה עם אוכל טוב ואלכוהול ליד, ששון באחוזה הוא בהחלט מקום טוב לממש את זה... (צילומים: גלית ג'ראפי-דבירי)
אם אתם מחפשים יציאה עם אוכל טוב ואלכוהול ליד, זה בהחלט מקום טוב לממש את זה...(צילומים: גדי דבירי)

ראשון בערב, נכנסתי כלאחר כבוד, עם עוד שמונה חברים, ל'ששון'. המקום היה ריק, אך לאור הערת המלצרית - "תשעה אנשים בלי להזמין מקום, איזה אומץ" - כנראה שזה לא מצב הצבירה הרגיל של הבר. הדבר הראשון שקופץ לעין זה הניקיון והסדר במקום. המקום גדול ורחב והעיצוב מושקע.

במרכז החלל ממוקם בר גדול ורחב ומסביבו שולחנות, הרבה שולחנות. האווירה רגועה ומוזיקת צ'ילאאוט התנגנה ברקע. טוב, זה לא ממש בר כמו שציפיתי לראות, זה יותר מסעדה עם אווירה קלילה משהו, אבל שזה לא יבלבל אתכם, נטשה שישבה אתנו בשולחן, שהיא קונדיטורית בחסד ועבדה במסעדות שף, היא קהל קשוח וההתמוגגות שלה מהאוכל נתנה את החותמת שאכן מדובר במקום עם אוכל שווה.

אז אוכל טוב יש, בירה יש, אווירה נחמדה יש, אז אין שום בעיה. ואכן, משיחה עם ידידיי המקומיים הבנתי שהמקום אכן מאוד פופולארי בערבים בקרב צעירי האזור, ולקראת השעות המאוחרות יותר הוא ממש מתמלא ובאמת כדאי מאוד להזמין מקום. היצע הבירה מהחבית עומד על מגוון בירות של החברה המרכזית: טובורג, ווינשטפן, סטלה, הוגארדן, לף, גינס וחיזוק ישראלי עם אלכסנדר אמברה.

אז מה היה לנו שם?

מזיגה
מזיגה

מזיגה: עמדת המזיגה יפה ונקייה. לא הייתי בקשר עין ישיר שאיפשר לי לראות את תהליך המזיגה המלא, אך ממה שכן ראיתי לא נצפתה שום בעיה.

הגשה
הגשה

הגשה: הבירות הוגשו בכוסות נקיות וממותגות, אך ללא תחתיות. אמנם לא ישבנו על הבר, אך זו אינה סיבה מוצדקת למנוע מאתנו את התחתית שסופגת את העיבוי מהכוס ומונעת מהשולחן להירטב.

איכות
איכות

איכות: הבירות היו טריות וטובות. טמפרטורת ההגשה היתה נכונה ועושה רושם שתחלופת החביות כאן היא די גבוהה.

טעימות
טעימות

טעימות: לא מפנקים כאן בטעימות על-חשבון הבית ליד הבירה, אך התפריט מאוד מגוון והאוכל ברמה מאוד גבוהה. המקום מוגדר כשילוב של מטבח עם בר ואכן המטבח תופס מקום חשוב בתפריט עם מגוון ענקי של מנות.

חוויה
חוויה

חוויה: אם אתם מחפשים אווירת פאב דחוסה ורועשת, זה לא ממש המקום בשבילכם. אבל אם אתם מחפשים יציאה עם אוכל טוב ואלכוהול ליד, זה בהחלט מקום טוב לממש את זה, אפילו עם ילדים. השירות אדיב והמלצר ששירת אותנו היה עם קילומטרים של סבלנות לכל השאלות והקושיות שלי.

ציון
ציון

ציון סופי: האוכל כאן משובח, הבירות טריות וטובות, הכוסות נקיות וגם ההגשה בסדר, למעט העניין ההוא עם התחתית שמשום מה רק אחד מאתנו קיבל. בקיצור, נהנינו גם מהאוכל וגם מהבירות ובסוף הערב היינו צריכים לגרד את עצמנו מהכיסא שבעים ומרוצים. למעט התקלה עם התחתיות שנקווה כי תילקח בהקדם בחשבון, 'ששון - הבר באחוזה' ראוי לקבל את תו המזיגה של סנהדרינק.

מומלץ סנהדרינק!
תו איכות 2017
תו איכות 2017

ששון – הבר באחוזה. חורב 10, חיפה