סיירת סנהדרינק חורשת את הארץ בחיפוש אחר מזיגת הבירה המושלמת. והפעם: 'סינקופה' בחיפה…

ה'סינקופה' הוא מקום שמציע לך לשתות בו בירה או ליהנות מהופעה טובה. מקום שמארח ועושה את זה מהר. אבל הוא לא עוד בר הופעות. הברמן כאן מתעניין בך, מדבר אתך ואפילו עוצר לצ'ייסר. נכון שהאווירה גורמת לך לשלם במקום ומהר. אפילו לשלם על כל סיבוב מיד עם קבלת הדרינק ולכן להרגיש רע שהעודף שקיבלת לא נכנס ישירות לטיפ. השירות הוא מהיר ואיכותי והמנות יוצאות כמו שצריך ובהקפדה. ואז מגיע הקאץ'. השעה תשע בערב ויש עוד שעה וחצי להופעה.

מקום שבהחלט שווה לצאת אליו, השירות טוב והאווירה נעימה, אבל אנחנו פה קודם כל בשביל הבירה... (צילומים: דוד הירשפלד)
מקום שבהחלט שווה לצאת אליו, השירות טוב והאווירה נעימה, אבל אנחנו פה קודם כל בשביל הבירה... (צילומים: דוד הירשפלד)
מקום שבהחלט שווה לצאת אליו, אבל מה לעשות - אנחנו פה קודם כל בשביל הבירה... (צילום: דוד הירשפלד) פגשתי אותה בכלל בבר השכן שעצרתי בו לשתות בירה, ופתאום בהפתעה מצאתי אותה יושבת פה לידי. "יפה לכם יחד", אמר הברמן ומיד חיבר אותנו לזוג. "האמת ש...", לא הספקתי לסיים והיא קטעה אותי עם נגיעה על הברך. "תודה", היא אמרה וחייכה אליו ואלי באותו זמן. כאילו הבינה מה הולך לקרות. "מה בצ'ייסר?", הוא שאל בצורה מפתיעה. ברמן בהופעה שמפנק ככה זאת ברכה. זאת באמת הפתעה. ואז הבנתי: הם הצליחו במה שכל השאר נכשלו בעבר. הם הצליחו לחבר בין שירות למסיבה. בין הגשה והוצאה. פתאום זה בסדר לשבת על בר במסיבה. אז כן, החוויה משחררת ומלמדת. אפילו עוטפת בצורה כזאת מיוחדת של בית גדול לאנשים מזדמנים, אבל כמקום לשתות בו בירה היא לא באמת טובה. היא לא כל-כך קרה. אמנם המידה מצוינת עם המזיגה, אבל רק כשמבקשים מידה מסוימת. היא לא נוראית אבל היא לא טובה. אז מה היה לנו כאן?    
מזיגה
מזיגה
מזיגה: הבירה נמזגת נכון ולפי כללי המשחק. הלאגרים כולם נמזגים בהטיה ומשלימים מזיגה לתשעים מעלות.    
הגשה
הגשה
הגשה: הבירה מוגשת בכוס אחידה של 400 מ"ל, ללא מיתוג. התחתית קיימת בעיקר בגלל שהבר מרוצף בהן, אבל עדיין הבירה מוגשת עליה.    
איכות
איכות
איכות: הבירה לא מוגזת כמו שצריך והיא קצת חמה, מה שמצביע על מזיגה מרובה בהתקן וחוסר היכולת שלו לשמור על קור קבוע. אמנם אין לבירה טעמי לוואי, אבל היא לא טעימה כמו שהיא אמורה להיות.    
טעימות
טעימות
טעימות: לא הוגשו לי טעימות כלשהן על חשבון הבית וגם לא הוצע לי כל תפריט.    
חוויה
חוויה
חוויה: בין אם מדובר בישיבה לדרינק או להופעה - החוויה נעימה ומקבלת פנים. נדיר לשבת בבר שמדבר בשפה של מגה בר ולקבל יחס די אישי. הברמנים כאן שמחים למזוג ואם יש להם רגע - אפילו לדבר על ההופעות ולהחליף אתך חוויות.  
ציון
ציון
ציון סופי: המקום אמנם מומלץ כמקום בילוי, אך אינו מקבל את תו איכות המזיגה של סנהדרינק. הסינקופה הוא מקום שבהחלט שווה לצאת אליו, השירות טוב והאווירה נעימה, אבל אנחנו פה קודם כל בשביל הבירה...     סינקופה. כיאט 5, חיפה