סיירת סנהדרינק חורשת את הארץ בחיפוש אחר מזיגת הבירה המושלמת. והפעם: 'אדום' בירושלים…

מסעדת אדום, בירה שחורה ולאגר - כנראה שאצלם זה התחיל. כל זמן שלא עבדתי ברשת של האחים ריזי בירושלים, לא באמת ידעתי הרבה על אלכוהול ומזיגת בירה. אפשר בהחלט לומר בריש גלי שהאנשים הראשונים לעצב את הידע והטכניקה שלי בתחום, כולם משתייכים לכנופיה הירושלמית. שי איווס - מנהל הבר 'בלבן', שלימד אותי על שירות, קוקטיילים ומה שביניהם. שרון אסף - המנהל הראשי, שטרח ולימד אותי אלכוהול מהו. אורי ואסף - השפים באותם ימים, שלימדו אותי על אוכל. ונעם, אסף ומוטי – הבעלים, שלימדו אותי מה זה ניהול.

אווירה של בר קלאסי הנאמן לשתייני המקום. השירות מקצועי והמוצר נמזג, מוגש ונשתה בצורה נהדרת... (צלם: דוד הירשפלד)
אווירה של בר קלאסי הנאמן לשתייני המקום. השירות מקצועי והמוצר נמזג, מוגש ונשתה בצורה נהדרת... (צלם: דוד הירשפלד)
אווירה של בר קלאסי הנאמן לשתייני המקום. השירות מקצועי והמוצר נמזג ומוגש בצורה נהדרת... (צלם: דוד הירשפלד) ב'אדום' לא שתיתי את הגינס הראשונה שלי. באדום מזגתי את הגינס הראשונה שלי. זה היה בסוף המשמרת של איציק ואסף כשהם החליטו ללמד אותי איך מוזגים גינס באמת. אף פעם לא עבדתי ב'אדום' בירושלים. כבליין וברמן ניצלתי ערב-ערב את הנחת הרשת שלי בשביל לבוא ולשתות גינס עם החברים לדיספליי של הרשת. אפשר לומר שבימי הסטודנטיאליים ידעתי יותר ברים מדויקים ו"גבוהים" ברמתם, ממאורות חשוכות ורועשות כצפוי למעמדי הסוציו-אקונומי. עברו שנים ואדום המקורית עברה ממשכנה הרומנטי והאינטימי בחצר פיינגולד למתחם התחנה הגדול של ירושלים. כבר חמש שנים שאני לא חי ועובד בעיר הקודש, ואולי ארבע שנים לא יצא לי לשבת שם. לא מזמן הגיחה כנופיית סנהדרינק לסיור תומך ברים בירושלים בהנחייתי, ונקודת ההזנקה שנבחרה לשמחתי היתה אדום. "20 כוסות של גינס ותתחיל עם הוודקה בצ'ייסר", הייתה שיחת ההכנה שלי לברמן. האנשים מגיעים בשורה, מתיישבים על הבר והבירה מתחילה להימזג. הראשונה ברתיעה ופחד, אבל עם ראש נהדר של קצף ולפי כל כללי המשחק. השנייה כבר בביטחון מלא והשלישית כבר בסדר משלים של כל שאר הכוסות הממתינות לתורן להימזג. אחרי הבירה הראשונה הבנתי שהאיכות אולי נשמרת אבל התור מתארך. הזמנתי לאגר והוא יצא נהדר באותה המידה, עם ראש קצף אחיד וגיזוז נפלא. אז מה היה לנו כאן?  
מזיגה
מזיגה
מזיגה: הבירה נמזגת נהדר ולפי חוקי המשחק. הגינס נמזגת בשלבים והלאגר בהטיה ראשונית והשלמה.    
הגשה
הגשה
הגשה: הבירה מוגשת בכוסות ממותגות, אבל ללא תחתיות. עם זאת יש הקפדה על מפית וגם אם תנסה להסיר אותה ידאגו להשחיל מפית חדשה מתחת לכוס.    
איכות
איכות
איכות: הבירה קרה, טרייה וללא טעמי לוואי. היא קטיפתית ורכה ושומרת על טיבה ממזיגה למזיגה. הברמנים במקום עובדים ביחד ודואגים להגיש את הבירה מיד עם סיום המזיגה וללא המתנה.    
טעימות
טעימות
טעימות: אין במקום טעימות המוגשות על חשבון הבית לצד הבירה, אבל יש מגוון שלם של מנות פתיחה ונשנוש בתפריט המסעדה.    
חוויה
חוויה
חוויה: הבר ב'אדום' משרה אווירה של בר קלאסי הנאמן לשתייני המקום. השירות מקצועי והמוצר נמזג, מוגש ונשתה בצורה נהדרת.    
ציון
ציון
ציון סופי: השירות, העיצוב, הניקיון, הבירה והמוזיקה כולם מדברים את אותה שפה ומחמיאים לחוויית השתייה.

לוגו תו איכות - קוביה
לוגו תו איכות - קוביה

אדום. מתחם התחנה, ירושלים