סמנכ"לית התפעול של פייסבוק, שריל סנדברג, התייחסה לסערה שעוררו מספר פרצות אבטחה ברשת החברתית, במהלך נאום שנשאה הלילה (שבת) בטקס סיום באוניברסיטת מסצ'וסטס. היא אמרה: "לא ראינו את כל הסיכונים האפשריים ולא עשינו דבר כדי לעצור אותם". הבכירה הוסיפה כי "זה כואב להגיע למצב שמאכזבים מישהו, ועושים את הטעות של להאמין כל כך בדבר מסוים, שאתה לא רואה את הרע שיש בו".
לדבריה, היא גאה במה שעשו בפייסבוק. "גאה בחיבורים שיצרנו ובאופן שבו אנשים השתמשו ברשת ככלי לחיזוק הדמוקרטיה - צעדת הנשים ומחאת black life matters", הסבירה, "אני גאה בכך שאנשים משתמשים בפייסבוק כדי לייצר עסקים וכך ליצור מקומות עבודה ברחבי העולם".

כזכור, בשלושת החודשים האחרונים, פייסבוק הסתבכה במספר שערוריות פרטיות, כאשר האחרונה בהן היא באג שהפך פרסומים פרטיים של 14 מיליון - לגלויים לעיני כל. בנוסף, בשבוע שעבר דווח ב"ניו יורק טיימס" כי בשנים האחרונות, פייסבוק חתמה על הסכמי שיתוף מידע עם למעלה מ-60 יצרניות טלפונים שונות, בהן אפל, אמזון, בלאקברי, מייקרוסופט וסמסונג. 
 
במסגרת ההסכמים, האפליקציה של הרשת החברתית תותקן באופן אוטומטי על המכשירים של החברות, כך שהרשת החברתית תוכל לגשת למידע של המשתמשים. החברות מצידן יוכלו להציע למשתמשים מכשירים שבהן האפליקציה מובנית.
 
חלק מההיקף של ההסכמים המדוברים לא דווח עד כה, דבר שעורר דאגה בנושא מדיניות הפרטיות של המשתמשים ואף גרם להוצאת צו של רשות הסחר הפדרלית בשנת 2011. במסגרת ההסכמים, פייסבוק אישרה ליצרניות המכשירים גישה לפרופיל ולמידע ששיתפו המשתמשים וחבריהם זאת מבלי לבקש את הסכמתם. כמו כן, החברות לא הצהירו כי אינן עושות זאת עוד. 
 
על פי הדיווח בניו יורק טיימס, מדובר בפרטי מידע שהמשתמשים עצמם ביקשו שלא לפרסם. חלק מההסכמים נשארו עד חודש אפריל האחרון, זמן קצר אחרי התפוצצות פרשת קיימברידג' אנליטיקה.