סדרת הדרמה המדוברת "בשבילה גיבורים עפים" הגיעה אמש לסיום ונתנה את מכת הרייטינג האחרונה שלה כשגרפה 20.5 אחוזים בפרק הראשון ששודר בערב ו-19.5 בפרק השני והאחרון ששודר מיד אחריו. הנתון שהשיגה "קשת 12" מהווה את המספר הגבוה ביותר שהשיגה סדרה מתוסרטת מאז פיצול ערוץ 2. בהתאם, "האח הגדול" רשם ירידה של 0.8 אחוזים, כשירד מ-16.9 בפרק שעבר ל-16.1 אחוזים בפרק של אמש. מול שתי התכניות החזקות שידר ערוץ 10 את "גב האומה" שגרפה נתון צנוע, אך נאה בהתחשב במתחרות - של 6.9 אחוזים.


הצצה ל"בשבילה גיבורים עפים". צילום: נתאי נצר

נראה כי יוצר הסדרה, עומרי גבעון ו"קשת 12" הצליחו לשבור ב-9 הפרקים שלה את הדעה הרווחת בשוק הטלוויזיה כי סדרת דרמה לא יכולה להביא נתוני צפייה חזקים כמו תוכנית ריאליטי, כשעקפה מספר פעמים את "האח הגדול", התוכנית הנצפית ביותר בטלוויזיה בימים של לפני הפיצול. השאלה החשובה שעולה בהקשר זה, היא האם "בשבילה גיבורים עפים" תהיה ניצן ראשון במגמה של חזרת סדרות הדרמה אל מרבית ימי השידור בטלוויזיה והאם "האח הגדול" תצליח לחזור לימי התהילה כשהמתחרה שלה ירדה מן המסך.



ברצועת החדשות, המהדורות הצליחו למשוך למסך 10.8 אחוזים ב"קשת" ו-9.4 ב"רשת", חדשות ערוץ עשר גרפו 5.3 אחוזים, ומהדורת החדשות של תאגיד השידור הציבורי קיבלה 3.7 אחוזים.