ח"כ עמר בר לב (המחנה הציוני) התייחס הבוקר (ראשון), בתכניתה של אילה חסוןב-103FMלחשיפת "מעריב", במסגרתה צוטטו גורמים בכירים במפלגת העבודה באומרם כי הושגה הסכמה בין אבי גבאי לבני גנץ, לפיה האחרון יהיה מועמד המפלגה לראשות הממשלה. "אבי גבאי הוא המנהיג המוביל שלנו", הדגיש בר לב, אך ציין כי הוא "מאוד מקווה שגנץ יצטרף למפלגה".



"לא שאלתי את אבי גבאי בנושא, אך אני מאוד מקווה שבני גנץ, גבי אשכנזי ותמיר פרדו יצטרפו למפלגה", הצהיר בר לב. "לאבי גבאי יהיה את האפשרות לדרג את הדמויות הללו בעשירייה הראשונה".



מלבד זאת, הוא ביקר את חברי המפלגה שפועלים בניגוד לעמדותיה: "הפלורליזם שקיים במפלגתנו מאפשר לכל אחד להביע עמדות שלעתים נוגדות את עמדת המפלגה. התוכנית שהציג ח"כ איתן כבל מאוד דומה לתוכנית שהציג ח"כ יואב קיש מהליכוד. זה קרה שבועיים לאחר שיו"ר המפלגה דיבר בוועידת המפלגה על המתווה שהוא מוביל. ברגע שכל חבר כנסת מציג תוכנית משלו הוא מנסר את הענף שכולנו יושבים עליו".



בתוך כך, בהתייחס 


להתחממות בדרום אמר: "יש לנו את העפיפונים שהחמאס שולח, אך גם עפיפונים של שרים וראש הממשלה שטסים מלמעלה ולא רואים את התושבים וראשי המועצות בדרום. אין ספק שניצחנו בקרב הזה מול החמאס, אך הפסדנו במערכה ושוב איבדנו את תמיכת דעת הקהל הבינלאומי".

כשנשאל איך היה מתמודד עם האיומים מדרום, השיב: "הדרך להתמודד היא לתת לאזרחי עזה תקווה ויכולת להתקיים. בני האדם שחיים שם מיואשים וחסרי תקווה ולכן הם אויב מסוכן. אם נאפשר להם להתחיל לבנות נמל ברצועת עזה או לעבוד בישראל הם לא יהפכו לציונים, אך יהיה להם מה להפסיד. כולם טוענים זאת - מערכת הביטחון, ראשי המועצות וראש עיריית שדרות, ורק הממשלה אטומה מלשמוע".

עריכה מטעם 103FM: איתמר זיגלמן