חוקרי היחידה הארצית למאבק בפשיעה כלכלית (יאל"כ) בראשותו של תנ"צ אלי אסייג יגיעו מחר בשעה שמונה בבוקר, למעונו של ראש הממשלה בירושלים כדי לחקור אותו באזהרה פעם נוספת בפרשה 4000, היא פרשת בזק. במשטרה מייחסים לראש הממשלה חשד לעבירות שוחד מרמה וקבלת טובות הנאה מאיש העסקים והבעלים של אתר וואלה שאול אלוביץ'. החוקרים צפויים להציג בפני ראש הממשלה תמלילים וממצאים מעדותו של עד המדינה ניר חפץ וכן עדויות נוספות שקשורות אותו לכאורה למתן הטבות לבזק, בתמורה לקבלת סיקור אוהד באתר וואלה. 
נזכיר כי חשדות דומים עלו גם בפרשת 2000, במהלכם נמסר שמו של ראש הממשלה למו"ל ידיעות אחרונות נוני מוזס. חוקרי המשטרה ייחסו לו אז, בעקבות הקלטות שבידיהם, חשדות לפיהם התחייב לקדם את חוק ישראל היום ולהביא לצמצום הפצתו של החינמון, בתמורה לסיקור אוהד בעיתון ידיעות אחרונות ובאתר ynet.  
בתוך כך, כחלק מחקירת פרשת 2000, חבר הכנסת איתן כבל (המחנה הציוני) צפוי להגיע, ביום חמישי הקרוב, לחקירה נוספת במשרד היחידה הארצית לחקירות הונאה בלהב 433 במשטרה. כבל תיאם עם חוקרי היחידה את חקירתו וזאת לצורך השלמת חקירה. שמו עלה כמי שהיה בקשר עם נוני מוזס, מו"ל ידיעות אחרונות, ובמקביל פעל לקידומו של החוק, לכאורה. בסביבתו של כבל אישרו את הגעתו לחקירה ואמרו כי אינם יודעים האם מדובר בחקירה חדשה או בהשלמות חקירה. בנוסף צפוי להיחקר בימים הקרובים גם מו"ל ידיעות אחרונות עצמו.