נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ אמר הלילה (רביעי) כי הפסגה בינו לבין שליט קוריאה הצפונית קים ג'ונג און הפחיתה את הסיכון ל"אסון גרעיני פוטנציאלי", והודה לקים על כך שנפגש עימו. "העולם לקח צעד גדול אחורה מאסון גרעיני פוטנציאלי! לא עוד שיגורי טילים, ניסויים ומחקר גרעיניים. השבויים בחזרה בבית עם משפחותיהם. תודה לך היו"ר קים, היום שלנו יחד היה היסטורי!", כתב טראמפ בחשבון הטוויטר שלו.

בציוץ נוסף כתב טראמפ: "לפני שנה הפרשנים והדברנים, אלה שלא יכלו לעשות את העבודה בעבר, התחננו לפיוס ולשלום: 'בבקשה תיפגשו, אל תלכו למלחמה'. עכשיו שנפגשנו ויש לנו מערכת יחסים טובה עם קים ג'ונג און, אותם שונאים צועקים: 'אל תיפגשו!'". בראיון לרשת פוקס, טראמפ אמר כי ארצו לא תערוך משחקי מלחמה עם קוריאה הדרומית בעוד שהמשא ומתן עם קוריאה הצפונית על פירוז הגרעין נמשך. "אנחנו לא נמשיך במשחקי המלחמה כל עוד אנחנו מנהלים משא ומתן מתוך רצון טוב", אמר טראמפ בראיון לאחר פגישתו עם קים בסינגפור. כשנשאל אם שוחח עם קים על ביקור אפשרי שלו בארצות הברית, טראמפ השיב: "אני חושב שבזמן הנכון, הוא בהחלט יבוא לבית הלבן". 

בתוך כך, סוכנות הידיעות של המשטר הצפון קוריאני דיווחה כי טראמפ וקים הזמינו אחד את השני לבקר זה במדינתו של זה, ושניהם קיבלו את ההזמנה. "קים ג'ונג און הזמין את טראמפ לבקר בפיונגיאנג בזמן שנוח לו וטראמפ הזמין את קים ג'ונג און לבקר בארה"ב. שני המנהיגים קיבלו בשמחה זה את הזמנתו של זה",  דיווחה סוכנות הידיעות הצפון קוריאנית.

התקשורת של המשטר דיווחה גם כי הנשיא האמריקאי הסכים להסיר את הסנקציות מעל פיונגיאנג, בנוסף למתן ערבויות ביטחוניות בפסגה עם קים. טראמפ צוטט בדיווח כאומר שנתן את ההבטחה לאחר שהסכים לסיים את התרגילים הצבאיים המשותפים עם קוריאה הדרומית. לא התקבלה תגובה מידית מהצד האמריקאי לדיווח.