הדס קליין, עוזרתו האישית של המיליארדר ארנון מילצ'ן, מחקה את תביעת הדיבה אותה הגישה נגד חבר הכנסת ויו"ר הקואליציה דוד אמסלם, לאחר שלטענתה הוא התנצל. התביעה עסקה בריאיון של אמסלם לגלי צה"ל מחודש פברואר, בו האשים את קליין בשיבוש הליכי חקירה. "לא התנצלתי", הבהיר הבוקר (רביעי) אמסלם בתוכניתו של ישי שנרב בגלי צה"ל. "אם הייתי מתראיין היום הייתי אומר את אותם הדברים. זה לא נכון, לא אמרתי לבית המשפט שאני מתנצל. הכתבים אמרו את זה וזה שקר. אמרתי שאני לא מתנצל על דבריי אך מצר על עגמת הנפש שנגרמה לקליין אם השתמע מדבריי שהיא זאת שהדליפה. כל מה שאמרתי שם, הייתי אומר שוב היום".

אמסלם המשיך ואמר כי "כל הריאיון אז היה על התנהלות משטרת ישראל והפרקליטות. במשך שנתיים אנחנו חשופים להדלפות מהחקירות. זו עבירה של שיבוש הליכי חקירה שדינם שלוש שנות מאסר. אני יודע כל מה שקליין אמרה שם".

ארנון מילצ'ן. צילום: AFP
ארנון מילצ'ן. צילום: AFP


מי הדליף?
"המדליפים יכולים להיות המשטרה או הפרקליטות".
 
מאיפה אתה יודע?
"בגלל הדיוק, כי נחקר מבולבל לא מתאר וזוכר הכל בדרך כל כך מפורטת, מדויקת וציורית. זה כאילו משורר כתב את זה. ההדלפות הן לדעתי פשע גדול שפוגע בדמוקרטיה".
 

בתור יו"ר הקואליציה, האם הליכוד ניהל קמפיין שלילי נגד מפלגת "יש עתיד"?
"אני לא עוסק בדברים כאלה, בהכפשות, בכלל לא עוסק בתקשורת. זה לא לרמה שלנו, זה לא לליגה שלנו. אני חושב שקמפיין שלילי זה דבר שלילי. צריך להתעסק בחיובי ולהבליט את מה שטוב אצלך". אמסלם המשיך ואמר כי "זו חוצפה שאנשי 'יש עתיד' חושבים שעשינו קמפיין שלילי נגדם. אתמול ראיתי כתבת חשיפה לפיה מדובר ב'מחנה הציוני' בכלל". 
 
יש משבר גיוס? החרדים הצליחו לבלוע את המתווה של ליברמן?
"אני מתחיל להתניע את המהלך של חוק הגיוס. משרד הביטחון הוביל אותו והגדיר את צרכיו לצה"ל. מקווה שנגיע בסוף ל'עמק השווה'".