חוקר משטרה מתחנת חדרה נחקר בשבוע שעבר בחשד להדלפת מידע ושיבוש מהלכי חקירה במסגרת החקירה המתנהלת ביחידה הארצית לחקירות הונאה בלהב 433, בפרשת ראש עיריית חדרה, צביקה גנדלמן. החוקר אינו קשור להתנהלות החקירה נגד גנדלמן.

על פי התלונה שהועברה למח"ש, עולה החשד לפיו השוטר נחשף במסגרת עבודתו לפרטים מסוימים מתוך חומר החקירה בעניין ראש העירייה, או אפילו על עצם החקירה הסמויה בעניינו ובניגוד לנהלים והוראות החוק הדליף את מה שהיה ידוע לו לראש העירייה, שכאמור היה תחת חקירה סמויה באותם ימים.
החוקר שוחרר בתנאים מגבילים קצרים שכבר הסתיימו. החקירה מתנהלת ובמשטרה בודקים את המשך העסקתו. 

גנדלמן נעצר בשבוע שעבר בחשד למעורבות בביצוע עבירות של שוחד, מרמה והפרת אמונים. ובתחילת השבוע שוחרר למעצר בית. מסגרת הפרשה נעצרו גם ראש הלשכה שלו, שחשודה במעורבות בעבירות המדוברות, ונהגו האישי הנחשב לאיש סודו, כך על פי עדויות של גורמים בתוך הרשות, שהדגישו כי מדובר באחד האנשים המקורבים אליו ביותר, באומרם כי הוא "הרבה יותר מנהג". בעקבות החקירה גנדלמן הושעה על ידי סיעת יש עתיד.

כמו כן, במסגרת החקירה נעצר קבלן שעבד בעיר, שנשא בעבר במשרה ציבורית במועצה. בשנת 2011 הוא הורשע בעבירות מין, ובין היתר גם בעבירות מרמה והפרת אמונים. הקבלן גדל בשכונה בעיר, הפך לסוחר מכוניות והרוויח כסף רב. בהמשך חזר בתשובה, הפך לחרדי וכיהן כראש סיעת ש"ס וכממלא מקום ראש העירייה. ב-2011, במסגרת תפקיד זה, נחשד בעבירות מין ונידון לשישה חודשי מאסר שרוצו בעבירות שירות, בקיזוז 30 ימי מעצר. הקבלן המדובר נחשב למטאור לאחר שכיהן כיו"ר הוועדה המקומית לתכנון בנייה והפך לאיש נדל"ן מצליח.