לאחר שעורר סערה בשבוע שעבר בהתבטאויות כנגד האפשרות שהרמטכ"ל לשעבר, בני גנץ, יוצנח לתפקיד מרכזי במפלגה, המשיך אלוף פיקוד דרום לשעבר, האלוף יום טוב סמיה, במתקפה כנגד ההתנהלות של ישראל מול חמאס, והתנהלותה של מפלגת העבודה בכל הקשור להצנחת אנשים לתוכה. סמיה התראיין ב-103FM, אצל אראל סג"ל.



"כבר תשע שנים, המפתח להסדר כלשהו, הבנות או הסכם או משהו מסוים עם הרשות הפלסטינית שיושבת ברמאללה הוא שאין חמאס בעזה. כל עוד יש חמאס בשלטון ברצועה, אי אפשר להגיע להסדר עם הפלסטינים. צריך למוטט את שלטון החמאס בעזה, אני יודע שאנשים לא אוהבים שאני לוקח אותם אחורה, אבל כשהחמאס היה בן שנה, והיתה לנו אפשרות לעשות את זה, לא עשינו את זה כי הממשלה חששה. אם זה היה קורה, היינו חוסכים את כל המבצעים האחרונים וכל השנים ש-9-10 השנים האחרונות היו יותר שקטות".


סמיה המשיך ואמר: "העולם כולו, ביחד עם מדיניות המפרץ, ישראל, טראמפ ומצרים, מוכנים למהלך. תראו את הגישה של טראמפ, מסתכל על האמת, על העובדות, ואומר 'תפסיקו לבלבל את המוח'. הוא לא הולך פוליטיקלי קורקט, צריך מאמץ מרוכז כדי למוטט את ארגון הטרור הזה. אני חבר במפלגת העבודה, לא יותר מזה. אין לי תפקיד רשמי, אני לא מוסמך, אני מציג את עמדותיי האישיות. אם בזמן הזה הממשלה יעשו את זה - שיבורכו. כרגע יש ארגון טרור ברצועת עזה, הוא מחזיק את מדינת ישראל תחת אש, ואנחנו המדינה היחידה שמכניסה מזון, 1800 מזון, אין סגר, וזה הכל שקרים של ארגוני שמאל". 


את בעד הגעתו של גנץ למפלגה?
"אני בעד, ובכך אתקן עוול על מה שאמרתי. אני בעד הגעה של אנשים טובים לפוליטיקה לכל המפלגות הציוניות בארץ. יותר ויותר אנשים עם כרטיסי עבודה מלאים - אנחנו נשתפר. בני גנץ מוזמן להתקרב לכל מפלגה ציונית. אני לא מאמין בהצנחת כוכבים. ולכן, יוזמן בני גנץ, או כל ראש עיר אחר, יבוא, הסתובב, יגיד את דעותיו, ישתתף בנאומים, יפתח את פיו ואז ישפטו אותם. להביא אותו 60 יום לפני ולהגיד, הנה המושיע הגיע, זה נגמר, זה עבר מהעולם".