גם מי שלא מאמין בקארמה לא יוכל להישאר אדיש למה שקרה לבעל בוגדני אחד, שנתפס על חם לאחר שנתקע באמצע הסקס עם אישה אחרת. האירוע הביזארי התרחש בקיטלה, קניה, כשהבעל הגיע למקום במסגרת עבודתו והחליט לנצל את ההזדמנות להיפגש עם המאהבת בחדר המלון שלו. אך בעוד השניים נהנו מסקס פראי ואסור, הם הבינו לפתע שהם תקועים ואין סיכוי שיצליחו להשתחרר ללא עזרה.

על פי דיווח של Nairobi News, הם החלו לצעוק לעזרה ואורחים ששמעו אותם הזעיקו משטרה ואמבולנס. באופן לא מפתיע האירוע תועד ולמקום הגיע קהל של סקרנים, והמשטרה נאלצה לירות באוויר כדי לפזר אותו. לצערם של השניים, מעבר להשפלה שעברו, לאחר שהופרדו הם נלקחו למעצר על קיום יחסי מין מחוץ למסגרת הנישואים.

כשאשתו של הגבר שמעה על מה שקרה לא הייתה שמחה ממנה. היא סיפרה לכלי התקשורת המקומיים שלא היה קשה לגלות על הרומן, שכן המאהבת היא משכירת הדירה שלה ושל בעלה. יחד עם זאת, האישה רצתה שתהיה לה הוכחה לטענותיה, על כן הלכה לרופא אליל שיטיל כישוף על הבעל כדי שייתפס על חם.
 
אומנם האישה הנבגדת משוכנעת שהבעל נתקע בגלל הכישוף, אך בפועל הסיכוי שדבר כזה יקרה הוא אפסי. עם זאת, קיימת תופעה בקרב נשים בשם ואגיניסמום, בה השרירים באיבר המין מתעוותים ועלולים לגרום למצב כמו זה. בדרך כלל הגורמים לעיוות זה הם פסיכולוגיים, אך יכולים להיות גם תוצאה של מחלה או זיהום.