ליידי גאגא בנאום אישי וחושפני במיוחד: מחלות נפש נחשבות עד היום כטאבו, ובודדים האנשים שיהיו מוכנים לשתף עם העולם את דבר מחלתם. גאגא היא אישה שלא מתביישת, ובנאום שנשאה לפני מספר ימים בטקס הוקרה בו קיבלה אימה של הזמרת פרס מיוחד, חשפה המוזיקאית כי גם היא מתמודדת עם מחלת נפש.



"אני מתמודדת כבר תקופה ארוכה עם מחלת נפש, על חלקה דיברתי ועל חלקה לא" סיפרה הזמרת והוסיפה כי היא מאמינה שסודות גורמים לך להיות חולה.



ליידי גאגא הודתה בנאומה לאימה סינתיה שסייעה לה עם הקשיים הנפשיים שלה. "תודה אמא, על שלא פחדת מהמחשבות החשוכות ביותר שלי, ועל שהחזקת לי את היד". אמה של הזמרת עובדת בארגון שמטרתו ליצור שינוי חיובי אצל ילדים ע"י יצירת אמפתיה, ועל פועלה בארגון – זכתה בפרס מיוחד. יישר כח!





יד שנייה ממוזיקאי!


בעידן הדיגיטלי בו אנחנו חיים לחתיכות הפלסטיק שנקראות אלבומים אין המון ערך, אלא אם הן שייכות לאחד האומנים האלקטרוניים הגדולים בעולם, שמוכר אותם למען מטרה נעלה במיוחד


מעל לאלף תקליטים ששייכים למובי, יוצעו בקרוב למכירה פומבית, כשהמטרה האמיתית היא גיוס כסף לטובת ארגון ללא מטרות רווח בשם "ועדת הרופאים לרפואה אחראית" שפועל למען יצירת עתיד טוב יותר לבני האדם ולבעלי החיים.

"אני מעדיף שהם יהיו שלכם ולא שלי" אמר מובי בהתייחסו לתקליטים שימכור. "אם הם יהיו שלכם, אתם תאזינו להם ותאהבו אותם, והכסף ילך לארגון – כך שכולם מרוויחים, חוץ ממני, כי לי לא יהיו יותר תקליטים" הוסיף הזמר בהומור.



אז מה תמצאו באוסף הפרטי של מובי? הרבה אלבומים אלקטרוניים ששימשו אותו כדי ג'יי, וגם אלבומי טכנו, האוס והיפ הופ משנות ה-80 וה-90, ואפילו העותקים האישיים של האלבומים של מובי עצמו.

אם מתחשק לכם להעשיר את האוסף הפרטי שלכם באחד הדיסקים הישנים מהאוסף הפרטי של מובי, המכירה תצא לדרך מחר – אל תפספסו!