בדרך לבית המשפטהמשטרה הודיעה הבוקר (חמישי) כי היא הצליחה לפענח את רצח האחיות מאלוק מיפו, שבוצע לפני כחודש, זאת לאחר שאחיהם בן ה-24, פאדי מאלוק, הודה במעשה. בהמשך היום הוא הואשם במעשה בבית המשפט המחוזי בתל אביב.



ב-17 במאי, בשעות הבוקר המוקדמות, התקבלה במוקד 100 של משטרת ישראל שיחה מגבר שהודיע למוקדנית כי "רצחתי עכשיו את שתי האחיות שלי, תגיעו". המוקדנית המשיכה בשיחה עם הבחור, קיבלה ממנו פרטים מדויקים לגבי הכתובת בה בוצע רצח, שלחה למקום ניידת משטרתית ובמקביל המשיכה בשיחה עם הבחור, אשר התוודה באוזניה שרצח את אחיותיו באמצעות סכין ושיסף את גרונן בזמן שישנו.



כוחות משטרה שהגיעו לזירה דקות ספורות לאחר הדיווח, זיהו את החשוד במעשה, תושב ת"א, ובתוך הדירה אותרו שתי גופות האחיות כשהן במצב של מוות עם סימני אלימות קשים.



החשוד נעצר לחקירה על ידי צוות חקירה מיוחד של מרחב יפתח ובמהלך תקופת מעצרו שהוארך מעת לעת, בוצעו פעולות חקירה משמעותיות ונאספו ראיות, לביסוס אשמתו של החשוד ברצח הכפול.



מהמשטרה נמסר כי "משטרת ישראל מנהלת חקירות מקרי רצח באופן יסודי ומקצועי ומשקיעה מאמצים רבים בפענוח של כלל מקרי הרצח, תוך הפעלת אמצעים גלויים וסמויים. משטרת ישראל רואה חשיבות עליונה בשמירה על חיי אדם וחותרת להגיע לחקר האמת ולהבאת הרוצחים לדין כפי שנעשה גם במקרה זה".



"אורחות חייהן לא מצאו חן בעיניו"



בכתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד צחי יונגר, נאמר כי פאדי מאלוק התגורר בדירה בת"א יחד עם בת זוגו, שתי אחיותיו – נורית וחאית, ילדיהן, אימו ואחיו. בין מאלוק לבין האחיות התקיים סכסוך במשך מספר שנים אשר נסוב, בין היתר, על אורחות חייהן של האחיות ואופן גידול ילדיהן, אשר לא נשאו חן בעיניו. בשלב מסוים, כך נטען, החליט מאלוק לרצוח את אחיותיו.



ב-17.5.18 השכימו אמו ואחיו של מאלוק לאכול לפני כניסת הצום ביומו הראשון של חודש הרמדאן. לאחר הסעודה נטל מאלוק מהמטבח סכין עם להב באורך כ-19.5 ס"מ. כשהוא מצויד בסכין, ניגש הנאשם למיטתה של חאית, והחל לדקור אותה בצווארה, בפניה ובזרועה.



חאית נפלה אל הרצפה למרגלות מיטתה והנאשם המשיך לדקור אותה בעודה שרועה על הרצפה. למשמע הרעשים בסמוך למיטתם הסיטו אחיו של הנאשם את הווילון המפריד בין מיטתם למיטתה של חאית, והחלו לצעוק ולהפציר בנאשם שיחדל ממעשיו.



עוד צוין כי "הנאשם התעלם מהצעקות, פנה לחדרה של נורית, ניגש אליה בעודה ישנה ודקר אותה בצווארה, בחזה, בבטנה ובגפיה העליונים. אמו של הנאשם, אשר ישנה בסמוך לנורית, התעוררה והחלה לצעוק ולהפציר בנאשם שיחדל ממעשיו. הנאשם התעלם מצעקותיה והמשיך לדקור את נורית, תוך שהוא צועק לעברה: 'תמותי, תמותי'".



במהלך דקירותיו את נורית, פצע הנאשם באמצעות הסכין את א.א., קרוב משפחתו שהינו קטין, מעל מצחו וגרם לו לחתך באורך של כ-3 ס"מ. לאחר הפגיעה במנוחות ובא.א, תפס מוסטפא את הנאשם, הרחיקו מנורית, ולקח מידו את הסכין.