לאחר הסערה סביב יובל שם טוב, כוכב הילדים הידוע בכינויו "יובל המבולבל", נחשפו אתמול ב"חברת החדשות" הקלטות מתוך חקירתו של שם טוב במשטרה. כוכב הילדים חשוד כי רכש כמויות גדולות של סם מסוג קוקאין, ואף תיווך לחבריו את הסוחרים מהם רכש את הסם. ברהנו טגניה, כתב הפלילים של "חברת החדשות" ושדרן 103FM, שוחח עם חברי "הקבינט" יואב לימור, רוני דניאל ואלון בן דוד בתוכניתם ב-103FM, לאחר שחשף את ההתכתבויות בין שם טוב לנאשם בסחר בסמים, מאור עלל: "יובל הודה שהוא לא רק צרך את הסם אלא גם היה המתווך. הוא נתן את מספרו של הסוחר לחבריו והביא לו לקוחות".

"בניגוד למה שכולם מספרים, המשטרה לא חיפשה את יובל המבולבל אלא את סוחרי הסמים. במקרה הזה המשטרה הופתעה משיתוף הפעולה של יובל שם טוב. אחד החוקרים שיתף אותי שהוא היה בטוח שאדם במעמדו של יובל יגיע לחקירה עם סוללת עורכי דין. להפתעתם יובל שם טוב התייצב מול החוקרים והפליל את עצמו".




טגניה המשיך: "באופן עקרוני למשטרה אין עניין באנשים שצורכים סמים לשימוש עצמי אך שימוש סמים בישראל הוא אסור על פי חוק. יובל הודה באופן ישיר ועקיף שהוא לא רק צרך את הסם אלא גם היה המתווך. הוא נתן את מספרו של הסוחר לחבריו והביא לו לקוחות".

על תהליך איתור הסוחר סיפר: "המשטרה קיבלה מידע מודיעיני על כך שסוחר הסמים נמצא ברחוב קרליבך בתל אביב. ימ"ר לא תיארו לעצמם שזהו ביתו של הסוחר כי מדובר ברחוב יוקרתי. ברגע שהגיעו למקום ואיש לא פתח להם את הדלת הם הבינו שהעסק הוא רציני והזעיקו למקום כוח פורץ. בזמן הזה הסוחר וחבריו העלימו ראיות משמעותיות אך כשהכוח הפורץ נכנס אל הבית אותרה כמות זעירה של סמים וכספת מלאה ב-30 אלף שקלים יחד עם שני טלפונים שדרכם תפסו את הסוחר".

עריכה: איתמר זיגלמן