זה לא סוד שקניה ווסט מקורב לנשיא ארה"ב דונלנד טראמפ. כמה מקורב, אתם תוהים? ובכן כנראה שמספיק מקורב בשביל שהנשיא ישחרר בשבילו כמה חברים מהכלא. לפי הדיווחים במגזין הואניטי פייר, רעייתו של קניה, קים קארדשיאן, פנתה לג'ארד קושנר – חתנו של טראמפ המשמש גם כיועצו הבכיר, העבירה לו רשימה של מפורסמים שיושבים בכלא האמריקאי – רובם ראפרים, וביקשה ממנו שיסייע בשחרורם.



קושנר עצמו פנה לנשיא ארה"ב ועודד אותו לשחרר את אותם כוכבי היפ הופ. "יהיו לא מעט חנינות בקרוב, כאלה שאפילו אובמה לא העז לחנון" אמר מקור למגזין.



קניה ווסט, קים קרדשיאן. קניה ווסט, קים קרדשיאן
קניה ווסט, קים קרדשיאן. קניה ווסט, קים קרדשיאן



הדיווח אינו חושף אילו ראפרים נכללים ברשימה של קארדשיאן, אך עם זאת, יש לא מעט אומנים מאחורי סורג ובריח שישמחו מאוד לנוכח הידיעה. מי שפחות שמח הוא התובע הכללי של ארה"ב ג'ף סשנס שפשוט שונא את העניין – כך אמר מקור נוסף למגזין.



לא מעט יגידו שהמהלך מקנה לטראמפ לא מעט נקודות בקרב קהלים שבעבר התנגדו לו, או בקיצור, הכל פוליטי, גם עולם המוזיקה, כך מסתבר.



קניה ווסט. קניה ווסט
קניה ווסט. קניה ווסט



ג'יי זי מסתבך עם החוק


ואם כבר בראפרים עסקינן, הנה עוד אחד שהצליח להסתבך עם החוק. הסיפור מתחיל אי שם ב-1995, בחור צעיר בשם ג'יי זי מנסה את מזלו בתעשיית המוזיקה, ונעזר בריינארד הרברט – איש מהתחום שמכיר את התעשייה, ומוכן לסייע לראפר הצעיר עם חוזה ההפצה של אלבום הבכורה שלו – וכל זאת תמורת אחוז אחד מרווחי האלבום.



לימים, ג'יי זי הפך לאחד האומנים המצליחים וגם העשירים בעולם – וקיים את ההסכם, ולאורך השנים שילם להרברט לא מעט כסף, עד שבשנת 2008, התשלומים הפסיקו להגיע, כך מדווח האתר TMZ.



ביונסה, ג'יי זי. Splashnews
ביונסה, ג'יי זי. Splashnews



הרברט היה סבלני והמתין שנתיים, אך כשהכסף עדיין לא הגיע, הוא פנה לאנשיו של הראפר שהתעלמו ממנו – ומהדרישה לתשלום. היום – 10 שנים אחרי התשלום האחרון, הרברט החליט שהגיע הזמן לקבל שוב את מה ששייך לו, והגיש נגד הראפר תביעה משפטית – ושהטוב ביותר ינצח!