נהג אוטובוס הותקף אמש באלות על ידי רעולי פנים בנגב, כך נמסר היום (חמישי) מחברת "מטרופולין". אמש בסביבות תשע בערב, נחסם אוטובוס קו 10 של מטרופולין שנסע מבאר שבע לתל שבע על ידי מכונית, ממנה יצאו ארבעה רעולי פנים. הם תקפו את האוטובוס באלות, ניפצו את שמשות הרכב, הקדמית והשמשה מצידו של הנהג, והביאו בכך לפציעתו באורח קל. האירוע התרחש בסיום המשמרת כאשר האוטובוס היה ריק מנוסעים.



הנהג הצליח להימלט, תוך שהוא פוגע ברכבם של התוקפים ומעדכן את הסדרן. הוא פונה לבית החולים "סורוקה". זה מקרה נוסף בשורה של  מקרי תקיפה כלפי אוטובוסים בנגב. אילן קרני, מנכ״ל מטרופולין, אמר בתגובה: "מדובר באירוע חמור ביותר, שמגיע אחרי כמה אירועי רגימת אבנים שמבחינתנו הם אירועי פח״ע לכל דבר. התרענו בפני המשטרה על הסכנה במקרים כאלה, שקורים בעיקר באיזור היישובים הבדואים בנגב ובתדירות גבוהה. לצערנו, הפעם זה הסתיים גם בפגיעות גופניות לנהג, שאושפז אתמול בסורוקה".



כזכור, באפריל פורסמו סרטונים בהם מתועדות "יריות שמחה", שנורו על ידי מספר צעירים בדואים בדרכם לשגב שלום שבנגב, כשהם יורים בכלי נשק, בהם רובי M-16. במהלך אחד הסרטונים נצפה אחד מהם כשהוא יוצא מג'יפ לבן, מכוון את נשקו לעבר השמיים ומבצע ירי של מספר כדורים. בסרטון נוסף יורים שני צעירים נוספים, שפניהם מכוסות בנשקים מדגם דומה, ללא הפסקה.



פציעתו של נהג האוטובוס. צילום: מטרופולין
פציעתו של נהג האוטובוס. צילום: מטרופולין


האוטובוס שהותקף בנגב. צילום: מטרופולין
האוטובוס שהותקף בנגב. צילום: מטרופולין