עוד מקרה של התעללות בגן ילדים: משטרת מרחב דן עצרו גננת בת 36 ממשפחתון ברמת גן, החשודה בהתעללות בפעוטות בני שנתיים עד שלוש, השוהים בגן. התלונה במשטרה הוגשה לפני כשבוע וחצי, ולוותה בסרטוני מצלמות האבטחה, המתעדים אירועים אלימים בהם טלטלה הגננת את הפעוטות, סחבה אותם בכוח והשליכה לעבר פרצופם טיטולים. בית המשפט האריך הבוקר (שישי) את מעצרה עד יום ראשון.



כזכור, בשבועות האחרונים נחשפו מקרים קשים של התעללויות בגני ילדים. השבוע נעצרה מנהלת גן ילדים בגבעתיים, תושבת העיר בת 66, בחשד להתעללות בילדים. מעצר זה מצטרף למעצר הגננת וארבע סייעות שנעצרו גם הן בחשד להתעללות מתמשכת בפעוטות של הגן. 
מעצר זה התבצע לאחר שהוגשה תלונה נוספת במשטרה בחשד להתעללות בפעוטות בגן הילדים שבעיר. התלונה לוותה עם סרטון ממצלמה שתיעדה את החשד להתעללות, והובאה לשוטרים על ידי ההורים. בנוסף, השבוע הוגש כתב אישום נגד אינה סקיבנקו, הסייעת בגן הילדים בפתח תקווה, בת 23, החשודה בהריגת הפעוטה יסמין וינטה.

לפי הצילומים, סקיבנקו הטיחה את וינטה על המזרן, זרקה עליה שמיכה, נשכבה עליה וצפתה במכשיר הסלולר עד שמתה. לפי כתב האישום מיוחסים לסייעת, בנוסף להריגת יסמין, שורת מעשי התעללות חמורים בילדי הגן, גם הם צולמו על ידי מצלמות. אמה של יסמין, דורינה וינטה בת ה-25 דיברה על תחושותיה לאחר שראתה את הסרטון "כשראיתי את כל מה שהתרחש שם, היה לי מאוד קשה. ראיתי מה הסייעת עושה, איך הילדה מתייסרת. רציתי פשוט לצרוח". 

אינה סקיבנקו. צילום: פייסבוק