נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ אמר היום (שישי) כי הוא נתן לשליט קוריאה הצפונית קים ג'ונג און את מספר הטלפון שלו וכי וושינגטון קיבלה מהפסגה את כל מה שרצתה. הנשיא אמר בראיון לפוקס ניוז כי לשני המנהיגים יש "כימיה טובה" זה עם זה, וכי הוא יהיה מוכן להסיר את הסנקציות מעל קוריאה הצפונית אם "נוכל להיות בטוחים כי אין יותר נשק גרעיני".

"אנחנו מסתדרים טוב מאוד, יש בינינו כימיה טובה, נתתי לו את הטלפון שלי ועכשיו יש בינינו תקשורת", אמר הנשיא. "הסכמתי להיפגש איתו. אתה חייב להסכים להיפגש. אם אתה לא תסכים, תהיה מלחמה גרעינית". ביום רביעי אמר טראמפ כי הפסגה בינו לבין קים הפחיתה את הסיכון ל"אסון גרעיני פוטנציאלי", והודה לשליט הצפון קוריאני על כך שנפגש עימו. "העולם לקח צעד גדול אחורה מאסון גרעיני פוטנציאלי! לא עוד שיגורי טילים, ניסויים ומחקר גרעיניים. השבויים בחזרה בבית עם משפחותיהם. תודה לך היו"ר קים, היום שלנו יחד היה היסטורי!", כתב טראמפ בחשבון הטוויטר שלו.
בציוץ נוסף כתב טראמפ: "לפני שנה הפרשנים והדברנים, אלה שלא יכלו לעשות את העבודה בעבר, התחננו לפיוס ולשלום: 'בבקשה תיפגשו, אל תלכו למלחמה'. עכשיו שנפגשנו ויש לנו מערכת יחסים טובה עם קים ג'ונג און, אותם שונאים צועקים: 'אל תיפגשו!'".

בראיון לרשת פוקס, טראמפ אמר כי ארצו לא תערוך משחקי מלחמה עם קוריאה הדרומית בעוד שהמשא ומתן עם קוריאה הצפונית על פירוז הגרעין נמשך. "אנחנו לא נמשיך במשחקי המלחמה כל עוד אנחנו מנהלים משא ומתן מתוך רצון טוב", אמר טראמפ בראיון לאחר פגישתו עם קים בסינגפור. כשנשאל אם שוחח עם קים על ביקור אפשרי שלו בארצות הברית, טראמפ השיב: "אני חושב שבזמן הנכון, הוא בהחלט יבוא לבית הלבן".