סקנדל פרטיות חדש? חברת ייעוץ בשם "דאטה פרופריה", אשר בראשותה עומד מי שהיה מנכ"ל חברת המידע קיימברידג' אנליטיקה, הזכורה בעיקר בשל פרשת חשיפת פרטיהם של 87 מיליון גולשי פייסבוק ברחבי העולם, עומדת בראש קמפיין הבחירות של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, לשנת 2020, כך דווח הלילה (שבת) בתקשורת האמריקאית. על פי הדיווח, החברה החלה לעבוד על הקמפיין של הנשיא, באותו האופן שבו קיימברידג' אנליטיקה עשו זאת בשנת 2016. עם זאת, ראש מאגר המידע של החברה, מאט אוצ'קובסקי, דחה את הפרסומים והסביר כי אינו שולל את העבודה עם טראמפ בעתיד. 
עוד דווח כי לפחות ארבעה מעובדי חברת הייעוץ, עבדו בעבר בקיימברידג' אנליטיקה, שנסגרה לפני כחודש וחצי בעקבות הפרשה עם פייסבוק. ראש מאגר המידע של החברה אף שימש בתפקיד בכיר בחברה שנסגרה. בדומה לקיימברידג' אנליטיקה, גם דאטה פרופריה, שנפתחה בחודש שעבר, משתמשת בנתונים שהיא אוספת, ובמדעי ההתנהגות, כדי לפרסם לגולשים פרסומות או מסרים פוליטיים המותאמים להם. החברה אישרה כי היא חתומה על חוזה "צנוע" עם הוועדה הרפובליקנית לבחירות אמצע הקדנציה, אך לא הזכירה את הנשיא. 
למרות זאת, מספר עיתונאים שמעו גורמים בחברה, בהם אוצ'קובסקי עצמו, מספרים כי החלו לעבוד על הקמפיין של טראמפ למערכת הבחירות הבאה לנשיאות. חברת האם שם דאטה פרופריה, אף רכשה בשנה שעברה חברת פרסום דיגיטלי.