"משדרים את המשחק מהליקופטר?": אם כדורגל הוא דת עולמית, אין ספק שחודש המונדיאל הוא חג שחוזר כל ארבע שנים למשך חודש, ובמהלכו אוהדים נצמדים אל המסכים. אך למרות ההתקדמות הטכנולוגית ואימוץ טכנולוגיות ה-4K, נראה שהשנה נצמדים אוהדי הטלוויזיה קצת יותר קרוב, וזאת בשל זווית הצילום.  צופי כדורגל רבים התלוננו על כך שזווית הצילום רחוקה מדי, וקשה לעקוב אחרי השידור.



ב"כאן" הגיבו לתלונות הרבות שנשמעו, והסבירו כי מדובר בזווית הצילום שאותה הם מקבלים מפיפ"א, והוסיפו כי החל מהמשחק שישודר הערב (שבת) בין קרואטיה לניגריה, יועבר השידור באיכות HD ולא 4K, שם זווית הצילום קרובה יותר. עוד הם המליצו להשתמש באפליקציית השידור, שם ניתן לבחור את זווית המצלמה.



בהודעה שפרסם תאגיד השידור בחשבון הטוויטר שלו נכתב: "על צילום המונדיאל וזוויות השידור אחראית חברת HBS שסופגת עקב כך תלונות רבות מישראל, כמו גם ממדינות אחרות שבחרו ב-4k ומקבלות את אותו שידור בדיוק מפיפ"א. עד ש-HBS יטפלו בזווית הצילום אנחנו נרכוש גם את האפשרות לצפות באיכות הנמוכה יותר ב-HD ונספק אותה עבור ערוץ כאן 11 באפליקציה שלנו ובאתר אפשר לשלוט בשידור ובזוויות".



התלונות על איכות השידור נעו בין טענות לתגובות ארסיות על איכות השידור, בין השאר נטען על ידי חלק מהצופים כי "זווית הצילום היא ממסוק", "השידור הוא באיכות 4Km", ועיתונאי 'מעריב' חיים אתגר אף קרא "להחזיר את דני נוימן".