מחירי הלינה ביום גמר המונדיאל ברוסיה זינקו לשיא חדש, והם עומדים על למעלה מ-69 אלף שקלים ללילה, כך עולה מבדיקת אתר השוואת מחירי המלונות הוטלס קומביינד. במלון BORODINO  שבמוסקבה תצרכון לשלם  69,613 שקלים ללילה, כשהמחיר ביום למחר צונח ל-329 שקלים ללילה, כך שהמחיר בגמר המונדיאל גבוה ב-21 אלף אחוזים.

הבדיקה כללה גם את מחירי דירות הנופש. לינה בדירה Apartment on Melnikova תעלה בגמר המונדיאל 17,379 שקל, מחיר לילה במלון Florinn Hotel, בדירוג נמוך של שני כוכבים יעלה 1,608 שקלים ללילה. לצורך השוואה, המחיר של Florinn יקר פי שלושה ממלון יוקרה של חמישה כוכבים במנהטן, באזור בין הטיימס סקוור לסנטרל פארק.
לדברי איל סגל, מאתר הוטלס קומביינד, אנו עדים לשיא מחירים חדש בגלל שהמלונאים ברוסיה ראו שהקפצת המחיר מצליחה והחדרים ממשיכים להימכר. הוא ציין כי "בעולם יש המון אנשים בעלי יכולת כלכלית לשלם את המחיר שהמלונאים דורשים, כדי להיות חלק מהחוויה הבינלאומית של אלופות העולם בכדורגל. אנו רואים שמלונות יוקרה לא משחררים המון חדרים לערב הגמר ולהערכתנו הם ממתינים לגלות איזה קבוצות ישחקו בגמר, כדי להתאים את המחיר ליכולת התשלום של המדינות המתמודדות".