מזיזים שעה: החל משבוע הבא יחלו שינויים בלוח השידורים "ערוץ עשר", שהמרכזי בהם הוא העברת התוכנית של אורלי וילנאי וגיא מרוז, שהפכה בשמונה שנות שידורה למזוהה ביותר עם שעות הבוקר - לשעות הערב. "נפרדים, אבל לא באמת", כתב הבוקר (שני) המגיש בחשבון הפייסבוק של התוכנית. "אני לא בטוח שכולם כאן הבינו - אנחנו באמת סיימנו, אחרי שמונה שנים מקסימות - את הגשת תכנית הבוקר ואלה ימים דרמטיים עבורנו".



"עוד מעט אורלי, הצלע הרגישה שלנו, תפרסם כאן תודות להמוני האנשים שעבדו כאן אתנו במשך השנים, רק אספר שהחל מים שני הבא נהיה אתכם ברצועת שבע בערב של 'ערוץ עשר', באפיק 14", הוסיף העיתונאי. "העמוד הזה יישאר שלנו ואני מבטיח לענות לכל שולחי ההודעות הפרטיות ביומיים הקרובים, יש פשוט מאות של הודעות. תודה ענקית לכם הצופים שהייתם אתנו בבקרים האלה לאורך השנים וכאמור משבוע הבא - מקווים לראות אתכם איתנו בשבע בערב. גיא".






כאמור, החל מיום שני הבא תשודר "אורלי וגיא" בשעה חדשה - 19:10 בערב. התוכנית תכיל תכנים אקטואליים וחברתיים, נושאים שזוג המגישים עוסקים בהם שנים רבות.



את תוכנית הבוקר בתקופה הקרובה יגישו מירי נבו, אור הלר ומגישים נוספים. התוכנית "הכול כלול" בהגשת סיון כהן סבן תחזור לשעה המקורית שלה, 16:00, ומיד לאחריה תשודר מהדורת ארבע וחצי בהגשת אלי ראכלין.

השינוי בלוח השידורים מתרחש בצל איחוד "ערוץ עשר" ו"רשת" אותו מבקשים בעלי המניות לבצע. כזכור, בשבוע שעבר הערוצים פנו אל הממונה על ההגבלים העסקיים במזכר הבנות חתום בבקשה לאחד כוחות. על פי הגורמים, המיזוג של רשת המפיקה פורמטים וריאליטי וערוץ עשר המתמחה באקטואליה ודוקומנטרי, לטענתם יביא "לקהל הישראלי טלוויזיה טובה יותר".