גן "הקטנטנים של יעל" ברמת גן נסגר היום (שני) עד להודעה חדשה. בעצת פרקליטה, עו"ד שרון נהרי, החליטה יעל סבתו, מנהלת הגן "הקטנטנים של יעל", בו נחשפה התעללות בפעוטות אשר נפלו קורבן למעשיה של הגננת סיגל אלקיים וייס השוהה במעצר, לסגור את הגן עד לסיום החקירה וזאת מהטעם למנוע שיבוש חקירה.



עו"ד נהרי הסביר כי לעת עתה הגן ייסגר וזאת כדי לא לחבל בהליך החקירה. "למנהלת הגן יעל סבתו אין ולא היה קשר לאירועים החמורים. אנחנו היינו אלה שהעברנו למשטרה את מצלמות האבטחה ושיתפנו פועלה באופן מלא על מנת שהמשטרה וגורמי האכיפה האחרים יוכלו למצות את הדין עד תום עם מי שביצע עבירות פליליות במקום. רק בתום מיצוי החקירה תתקבל ההחלטה לגבי המשך פעילות הגן.



מעצרה של סיגל אלקיים וייס, הגננת מרמת גן שחשודה בהתעללות בילדים בגן "הקטנטנים של יעל", הוארך אתמול בשלושה ימים בבית משפט השלום בתל אביב. לפני הדיון חיכו לה באולם הורי ילדי הגן, והטיחו בה מילים קשות, בין השאר צעקו לה ההורים "מפלצת", "תסתכלי לנו בעיניים", "תתביישי לך", "עשית לילדים שלנו חדר חושך", ו"את תבכי, שכל החיים שלך תשבי בכלא".

במהלך הדיון, אמר נציג המשטרה כי: "ביקשנו מבית המשפט מספר ימי מעצר, ואכן במהלך סוף השבוע עמלנו על חומרי החקירה. בפרק הזמן הזה הגיעו הורים רבים והתלוננו ובעלת הגן נחקרה בשעות הגן. אנו בראשיתה של חקירה ומבקשים להאריך את מעצרה של הגננת פעם נוספת. נציין כי אנו נחשפים לאירועים נוספים, מה שמצביע על פגיעות חוזרות ונשנות של ילדים בגן". 
עורך דינה של אלקיים וייס, נס בן נתן התראיין מעט לפני הדיון בהארכת מעצרה לתוכניתה של אילה חסון ב-103FM, וסיפר: "הדיון בעניינה של מרשתי אמור להתחיל בדקות הקרובות בבית המשפט השלום בתל אביב. שוחחתי עם הגננת, זו בחורה נורמטיבית שנשברה נפשית אך משתפת פעולה באופן מלא עם ההליכים. מערכת הערכים שלה תקינה בדרך כלל, אין לה עבר פלילי או תיקים במשטרה".

כזכור, אלקיים וייס נעצרה ביום שישי האחרון לאחר שהוגשה למשטרה תלונה בנוגע אליה, בליווי סרטוני מצלמות האבטחה בגן, בהם היא מתועדת כאשר היא, לכאורה מטלטלת את הילדים שתחת פיקוחה, סוחבת אותם בכוח ואף משליכה טיטולים לפרצופם. בשבועות האחרונים נחשפו מקרים קשים של התעללויות בגני ילדים.