על אף שאצלנו בארץ יום האב לא מצוין באופן רשמי,האמריקאים שאוהבים חגיגות, חגגו אותו אתמול ובגדול, והכל עלה כמובן מיד אח"כ לרשתות החברתיות. ברונו מארס העלה תמונה ישנה של אביו וכתב מתחתיה כי זה האיש שלימד אותו כל מה שהוא יודע. מארס הוסיף: "בזכותך עשיית מוזיקה הפכה לחלק כל כך גדול מחיי עוד בתור ילד. תודה שדאגת לנו והראית מה אדם אחד יכול לעשות למען האושר של ילדיו, אני אוהב אותך, אבא".



קארדי בי כתבה בטוויטר שלה כי היא ואביה הם נשמות תאומות, שניהם קולניים ואוהבים לצחוק, ולמרות שהוא מעצבן אותה לפעמים, היא אוהבת אותו. לני קרביץ העלה תמונה שלו ושל בתו וכתב כי הוא מאחל יום אב שמח לכל האבות, האבות החורגים ודמויות האב, והוסיף – ברכות וכבוד! 


בטוויטר של רוד סטיוארט עלתה תמונה ישנה של הזמר ואביו משחקים יחד כדורגל, מדונה לעומת זאת בחרה דווקא להעלות סלפי שלה וכתבה – "האם אני נראית כמו אבא בתמונה? מאחלת לעצמי יום אב שמח". שעה לאחר מכן הזמרת התעשתה והעלתה תמונה של אביה – סילביו צ'יקונה וכתבה כי היא מאחלת לו ולכל שאר האבות שהיו נוכחים בגידול ילדיהם – יום אב שמח.















דואה ליפה מפרגנת לאביה!

ואם כבר ביום האב עסקינן – אביה של אחת הזמרות הכי מדוברות בעולם בימים אלה – דואה ליפה, החליט ליזום פסטיבל מוזיקה בקוסובו, ממנה מגיעה המשפחה, כשהמופע המרכזי – ניחשתם נכון, הוא כמובן של ביתו המפורסמת.

פסטיבל סאניהיל ייתקיים באמצע אוגוסט, וחוץ מליפה, וממספר רב של אומנים מקומיים, יופיע גם הראפר אקשן ברונסון וגם די ג'יי מפורסם ששמו טרם נחשף.



הזמרת החליטה לפרגן לאביה וסיפרה בטוויטר שלה על הפסטיבל: "אני כל כך גאה באבא שלי, היה לו חלום והוא מגשים אותו. אני רוצה לחשוב שקיבלתי את יכולות ההתמדה והרעב שלי מהוריי, שהוכיחו לי שעבודה קשה משתלמת. אבי רצה לשים את קוסובו על המפה מבחינה תרבותית".


ליפה סיפרה כי 25 אחוז מרווחי הפסטיבל יעברו לטובת סיוע לצעירים של קוסובו. הכרטיסים כבר זמינים לרכישה ברשת – פסטיבל סאני היל, 10-12 באוגוסט, בבירת קוסובו.