ניסיון של צעיר מבריטניה להתרברב בפני חבריו נגמר באורח טרגי לאחר שדקר עצמו למוות, והותיר את משפחתו וחבריו הרוסים. ג'ורדן איסטון, בן 22, בדיוק בילה עם חבריו כשמסיבה לא ברורה היה משוכנע שהוא לובש ווסט חסין מפני דקירות, ומיהר לבדוק זאת. "בזמן שהיה במטבח, הוא לקח סכין והדגים לחבריו שהווסט שלו חסין דקירות - למרבה הצער הבין שזה לא המקרה", סיפרה עוזרת חוקר מקרי המוות קארין וולש. 


על פי הדיווחים בכלי התקשורת הבריטיים, איסטון הובהל במהרה לבית החולים אך מת מפצעיו. מחקירה שנערכה בנושא נקבע שהצעיר מת מדקירת סכין בודדת לחזה, וכי למרות שהוא זה שגרם לכך, לא התכוון לפגוע בעצמו. "למרות המאמצים הרבים של הרופאים הם לא הצליחו להצילו", הסבירה וולש.
 
על אף הממצאים, אמו שבורת הלב אמרה שהיא לא חושבת שבנה היה עושה דבר כזה. "אני מתקשה להאמין שהוא ינסה לפגוע בעצמו במכוון", הסבירה. "זה יותר הגיוני שזה היה ניסיון להתרברב מול חבריו, אבל לעשות דבר כזה מול אם וילדה - זה לא אופייני לו. אני מתקשה לעכל את זה".
 
בשימוע על המקרה בבית המשפט וולש פנתה למשפחתו והביע את צערה: "אני לא יכולה אפילו להתחיל לדמיין מה עובר עליכם". חבריו הרבים סיפרו שאיסטון היה "יחיד במינו" וכן "בעל לב זהב" וש"כולם הסתדרו איתו ואהבו אותו".