אם אתם עוקבים אחר הסיפורים שבשולי החדשות כאן בארץ, אתם בוודאי זוכרים שלפני חצי שנה ברח מהספארי ברמת גן אחד ההיפופוטמים. מסתבר שטיול מחוץ לשערי גן החיות אהוב לא רק על ההיפופוטמים, אלא גם על פילים. גן החיות בג'קסונוויל פלורידה כמעט ואיבד ביום ראשון האחרון פיל בשם עלי, שהחליט לצאת מגבולות המתחם. לא מדובר בסתם פיל אלמוני, אלא בפיל שהיה שייך בעבר למייקל ג'קסון, וחי באחוזת נברלנד בה התגורר הזמר.



במהלך התקרית, אחד השערים של גן החיות נשאר מסיבה שאינה ברורה פתוח, ועלי הפיל ניצל את ההזדמנות ויצא החוצה אל חצר שנמצאת מחוץ למתחם הפילים והג'ירפות. ברגע שצוות המקום גילה כי פילו של ג'קסון יצא מהכלוב, הם איתרו אותו והשתמשו באוכל כדי להוביל אותו בחזרה לתאו.



20 דקות תמימות שוטט הפיל ללא ידיעת איש, עם זאת מגן החיות נמסר כי לאורחי המקום לא נשקפה בשום שלב סכנה, וגם לפיל של מייקל – שלום!





המטוס של אלביס מוצע למכירה. שוב!


ואם כבר באומנים גדולים שאינם איתנו עוד – עסקינן, אז הסיפור הבא מגיע מכיוונו של מלך הרוק'נרול אלביס פרסלי. מטוס פרטי שהיה שייך בעבר לפרסלי, ובילה בארבעת העשורים האחרונים על מסלול ההמראה בשדה תעופה בניו מקסיקו, מוצע כעת למכירה פומבית – בפעם השנייה, לאחר שלפני שנה הוא נרכש תמורת 430 אלף דולר, וכעת, הבעלים הנוכחיים החליט למכור אותו שוב.



המטוס, בעל מושבי הקטיפה האדומים, עוצב על ידי הזמר עצמו, שבחר גם בשטיח אדום ובעץ זהוב לחלקו הפנימי. המטוס יוצר ב-1962, וזקוק לשיפוץ רציני, אם חשבתם לקחת אותו לסיבוב בים התיכון – תחשבו שוב, כי מנוע, אין לו.



הבעלים המקוריים של כלי התעופה הם פרסלי ואביו, ואם אתם מעוניינים להניח את ידכם על חתיכת ההיסטוריה הזו, הצעות מחיר יתקבלו עד 27 ביולי, אז תינעל המכירה הפומבית.


אלביס פרסלי. יח"צ
אלביס פרסלי. יח"צ