כמו אצלנו בני האדם, גם בממלכת החיות המבוגרים דואגים לצאצאים שלהם ונחלצים לעזרתם בעת צרה. אבל לפעמים אפילו הם לא יודעים כיצד לסייע, וצריכים קצת עזרה כדי שיצליחו לעזור ליקיריהם. מקרה כזה קרה לאחרונה בהודו, במהלכו קוף צעיר חולץ מבאר עמוקה בזכות שיתוף פעולה מופתי בין תושבים לקופים.


המקרה הדרמטי אירע לאחר שקבוצת קופים נכנסה לתוך באר שכמעט יבשה כולה, במדינת מהאראשטרה, בחיפוש נואש אחר מים. לאחר שהקופים הרוו את צימאונם, כולם מלבד אחד קטנטן הצליחו לטפס חזרה במעלה הבאר, שעומקה כשישה מטרים. הקופיף המסכן נלחץ ולא ידע מה לעשות, אך למרבה המזל תושבים שגרים בכפר סמוך הבחינו במתרחש ומיהרו לעזור לו. "הקוף הקטן נתקע בפנים והחל לפחד כי לא הצליח לתפס מעלה", סיפר אחד המחלצים. "הורדנו לו חבל כדי לעזור לו, זה היה די מסוכן כי לא היו מדרגות בתוך הבאר אז זו הייתה הדרך היחידה לחלץ אותו".

בסרטון מהאירוע, הקוף הקטן נראה מטפס על החבל, אשר נקשר בקצהו השני לגזע עץ, בעוד אימו המודאגת מביטה מטה בדאגה. כשהוא מגיע למעלה האם מושיטה את זרועותיה ומושכת אותו אליה. זמן קצר לאחר מכן מגיע קוף נוסף כדי לראות אם האימה צריכה עזרה, ולאחר מכן השלושה עוזבים את המקום.