עובדת מרפאה בכלא עופר התלוננה בשירות בתי הסוהר על חשד להטרדה מינית מצידו של עציר ביטחוני השוהה בכלא. מהתלונה עולה כי ביום שני בעת שהייתה מחוץ לאגף בזמן הליכה חלף על פניה העצור ולטענתה נגע לה בחזה. בשבת נפתחה חקירה לבירור התלונה אולם בשלב זה עולה הסברה כי מדובר באירוע שאינו מכוון, כאשר לטענת העצור הוא בסך הכל הרים את ידו מבלי לראות את עובדת המרפאה וללא כל כוונה מצידו נגעה ידו בפלג גופה העליון. למרות גרסתו זאת ממשיכים בשב"ס בחקירת האירוע.  



לפני כחודש פורסם בחדשות 20 כי סוהרות בשב"ס הוטרדו על ידי אסירים ביטחוניים לאחר שהועברו לאגף לבקשת אחד האסירים הבכירים הכלואים במקום. שתיים מהסוהרות סיפרו כי קצין המודיעין בכלא הכריח אותן לעבור מאגף פלילי לאגף של המחבלים לאחר שאחד ממנהיגי המחבלים בכלא הבחין בהן וביקש אותן וכל זאת לכאורה על מנת לרצות את המחבלים ולשמור על שקט תעשייתי.



אחת הסוהרות סיפרה כי "האסיר הביטחוני ראה אותי ואמר לי בואי תעבדי באגף שלי, עניתי לו: ממש לא. יום אחד מפקד המשמרת שלי אמר לי שקצין המודיעין דרש שאעבור לעבוד באגף של האסיר. אמרתי לו שאני לא רוצה. המפקד ענה לי, 'דרשו אותך שם'. בהתחלה סירבתי להיכנס, זה אסיר שעושים לו הרבה כבוד בכלא, כולם משום מה דופקים לו חשבון”.