מאז תחילת האנושות, אנשים מחפשים דרכים שונות ומשונות כדי לרפא כל חולי, ובעוד יש מי שמצליחים, אחרים גורמים ליותר נזק מתועלת. דוגמה טובה לאיך לא לטפל בבעיות בריאותיות יכולה לתת הצעירה הזו מארה"ב, שטוענת ששתן של כלבים ריפא לה את האקנה וגם מרפא סרטן. בסרטון שפרסמה ב-youtube הסבירה לין ליו על הסגולות שבשתיית נוזלי גוף של כלבים - כולל הדגמה שלה שותה שתן - והגעילה את הרשת.

לא ברור מה הוביל את ליו לנסות לשתות את הנוזל הדוחה הזה, אבל היא נשבעת בפני צופיה שזה שיפר את חייה, וממליצה לאחרים לעשות כמוה. בסרטון המחריד שהעלתה, ליו שמה כוס מתחת לכלב שלה בעודו מטיל את מימיו ליד עץ ומחכה שהיא תתמלא. לאחר מכן היא שותה את השתן החם שלו במהירות והנאה רבה, עד הטיפה האחרונה.

בהמשך, ליו מסבירה איך המשקה הזול בעולם עזר לה להיפטר מהאקנה שלה, העניק לה עור זוהר, ובאופן כללי מרפא סרטן. "רבים מכם שאלו אותי איך אני תמיד נראית כל כך טוב, איך האיפור שלי תמיד נראה מושלם ואיך יש לי זוהר טבעי", היא מסבירה בסרטון, "לפני ששתיתי את השתן של הכלב שלי לראשונה, הייתי מדוכאת, הייתי עצובה, והיה לי אקנה חריף". לא רק זאת, לדבריה "בשתן של כלב יש ויטמין איי ואי, ו-10 גרמים של סידן, וזה הוכח כמרפא סרטן". 


זה זמן טוב לציין, עבור מי שחושב לנסות זאת בעצמו, ששתן אינו תרופה לסרטן או לכל דבר אחר. אם תשאלו אנשי מקצוע שונים, כגון רופאים, הם יסבירו לכם ששתיית נוזלים לא רק שאינה מועילה, אלא גם עלולה להזיק. לא רק זאת, גם מרפאים אלטרנטיביים לא מאמינים בשטויות האלו וקוראים לאנשים להימנע מכך בכל תוקף. "מצאו בשתן של כלבים אנטיביוטיקה, קוטלי עשבים, הורמונים, אז אני לא רואה איך זו בחירה בטוחה", הסבירה ג'וי מקארת'י, תזונאית הוליסטית למגזין Allure.

אבל לא רק שתן של כלבים הוא מסוכן, אלא גם השתן שלנו. אומנם נהוג לחשוב שמי שנמצא בסכנת התייבשות צריך לשתות את השתן של עצמו, אך האמת היא שבדומה לזה של בעלי חיים, גם הוא מכיל רעלים מסוכנים ואינו מיועד לשתייה. אחרי הכל, איזה היגיון יש בהחזרת חומרים שהגוף נפטר מהם?