חג ארוך שמח: חגיגה כפולה נרשמה היום (חמישי) ביום הארוך ביותר בשנה, בו מציינים ברחבי העולם גם את יום הג'ירף הבינלאומי, החיה הארוכה והגבוהה מבין כל בעלי החיים על פני האדמה. בהתאם לרוח החג, גם אצלנו בספארי ברמת הגן, חגגו את החג ופינקו את הג'ירפות באוכל טעים.  

ישנם תשעה תתי מין של ג'ירפות בעולם, שניים מהם חיים בספארי ברמת גן. כל תתי המין מוגדרים כיום כמינים המצויים בסכנת הכחדה, והספארי לוקח חלק בפרויקט בינלאומי, בו שותפים גני חיות בעולם, בריבוי הג'ירפות. כיום חיות בספארי שבע ג'ירפות- דניסה, דניאלה, דקלה, דיאנה ודדי דדון- השייכים לתת מין המרושת. בנוסף להם חיים בספארי גם שלי ואנטון, שני זכרים שחיים בשטח הפתוח ומשתייכים לתת המין הדרום אפריקאי. 

הג'ירפה דניסה, ילידת הולנד, הגיעה לספארי כשהייתה בת שנתיים, ושברה שיא השנה כאשר חצתה את גיל 28, הנחשב לגיל המבוגר ביותר של ג'ירפות בגני חיות, כאשר בטבע, תועדה רק ג'ירפה אחת שחיה 25 שנה. דניסה היא גם שיאנית ההמלטות, כשלאורך השנים נולדו לה 11 צאצאים, שמונה זכרים ושלוש נקבות, שחיים כיום ברחבי העולם. כיום נמצאות בחצר ביחד עם דניסה שלוש בנותיה ודדי דדון, הנכד שלה.