עורך הדין, יהושע רזניק, פרקליטו של עזרא סיידוף, התייחס היום (שישי) בראיון לגל"צ להאשמות נגד מרשו במסגרת כתב האישום, שהוגש גם נגד אשת ראש הממשלה, שרה נתניהו.  "לגבי זיוף מועדי ארוחות לא היו דברים מעולם", אמר עו"ד רזניק, "אין עדות שביקש או הנחה את מי מעובדי המעון לזייף חשבוניות זה פשוט לא נכון. לגבי האמירה שאין מבשלת במעון. מופיע גם בדוח מבקר המדינה שמבשלת בתקן לא הייתה ולכן אומנם הכינו ארוחות למי שהיה שם, אבל מבשלת בתקן, שפית, לא הייתה בכל התקופה הרלוונטית לכתב האישום". 

לגבי השאלה האם ביקשה שרה נתניהו מסיידוף לזייף נתונים על מנת לקבל מימון ממשרד ראש הממשלה לארוחות יוקרה בשווי של מאות שקלים אמר עורך הדין כי "התשובה היא בפירוש לא. היא לא ביקשה ממנו. אני מסתמך רק על חומר החקירה שבתיק. היא לא ביקשה לזייף לאורך כל התקופה. הבסיס של כתב האישום שגוי ולקוי ואמרנו גם ליועץ המשפטי ולפרקליט מחוז ירושלים שהסיטואציה החוקית הייתה בתקופה הרלוונטית והיא עודנה עד היום, שכל ההוצאות הן על אוצר המדינה. לכן גם לאכול בכפיות של זהב יכלו על חשבון המדינה. ציבורית זה כבר משהו אחר". 
עורך דין רזניק סיפר גם על מה שהתרחש בחדרי החקירות. "היו אמירות שלא אותו מחפשים. זאת אמירה ידועה שיש חקירה נגד אנשי ציבור, אז אמרו לו לא אותך מחפשים בוא תפתח, אבל במקרה הזה עד לסיום החקירה הוא לא הפליל אותה והיא לא הפלילה אותו".

"הוא לא חושש מתוצאות המשפט", הוסיף, "הוא לא עשה עבירה. מעליו היו שני חשבים, היו אנשים בתוך הלשכה של ראש הממשלה ומעולם לא הייתה סיטואציה שהוא היה שומר סף שתפקידו היה לומר לא. לכן לשים אותו כמי שאחראי לחגיגת האוכל אני חושב שזה עוול. היו מעליו אנשים שהיו צריכים לומר עד כאן. אבל הם חתמו על הסכמים עם אותן מסעדות וידעו שהם קונים ממסעדות ולכן להפיל את זה על מר סיידוף זה לא נכון ונקווה שהוא יצא זכאי".