גם אצלנו: אזרחית מניגריה וארבעת ילדיה עצורים למעלה משבועיים בבית הסוהר "גבעון" ומיועדים לפני גירוש מהמדינה כשהבן הגדול בן 7 ואילו הבת הקטנה בת שנתיים וחצי בלבד זקוקה לטיפול רפואי. אומנם מנכ"ל רשות האוכלוסין וההגירה שלמה מור יוסף צוטט בינואר השנה כאומר כי "מי שיגורש הם רווקים בגיל העבודה בלבד" בריאיון לעיתון "מקור ראשון" אמר גם מור יוסף כי "משפחות עם נשים וילדים יושארו בארץ" אלא שדיבורים לחוד ומעשים לחוד.

האם, פונמילולה אולסגום, עובדת בלתי חוקית מניגריה, נעצרה בשבעה ביוני ביחד עם ארבעת ילדיה במטרה לגרשם מישראל, כל ילדיה נולדו בישראל מאז הגיעה לארץ ב-2006 וכולם נושאים שמות עבריים והבוגרים שבהם דוברים עברית. בנה הבכור סובל מקשיי התפתחות קשים ובבית הספר "ארן" בתל אביב החליטו לקחת את בנה תחת חסותם והוא היה אמור לסיים השנה את כיתה א' בכיתת החינוך המיוחד.

משנודע בבית הספר כי התלמיד נמצא במעצר על לא עוול בכפו התגייס הצוות הלימודי כדי לממן למשפחה ייצוג משפטי. הצוות גם פנה לבית המשפט שיתחשב במצבו של הבן הבכור ויאפשר לו לשהות בישראל שנה אחת נוספת כדי להשלים את הטיפול שיאפשר לו להשתלב ביתר קלות בניגריה אם יוחלט לגרש את משפחתו.
 
למרות הפניות לבית המשפט נקבע כי המקרה אינו מקרה הומניטרי וכי המשפחה תגורש. בינתיים, בתא המעצר התגלה לאחת מבנותיה של אולסגום בת השנתיים וחצי כי היא סובלת מבעיה רפואית ונזקקת לטיפול. 

מרשות האוכלוסין וההגירה נמסר: "מדובר בשוהה בלתי חוקית במשך שנים רבות אשר כל ערכאה בעניינה קבעה כי עליה לצאת מהארץ לאלתר ואף חולטה לה ערבות בהוראת בית המשפט. הנ'ל עושה דין לעצמה כבר תקופה ארוכה ולא יוצאת. איננו מוצאים מקום לקבל החלטה שונה מזו שקיבל בית המשפט".