זה לא סוד שאנשים מאבדים את זה דווקא סביב משחקים, בין אם זה כדורגל, משחק קלפים ואפילו פוקימון גו. למרות שמדובר במשהו שאמור להיות מהנה, מאז יצא לשוק, הפוקימון גו שיגע אנשים ברחבי העולם ולא אחת גרם למריבות, קטטות ואפילו ניסיונות רצח. מקרה מטריד כזה אירע לאחרונה בסיינט לואיס, מיזורי, במהלכו אב ובנו ניסו להטביע אדם כי האשים אותם שרימו במשחק.

על פי הדיווחים בכלי התקשורת בארה"ב, רוברט מאטוצי, 71, ובנו אנג'לו, 31, היו בעיצומו של ציד פוקימונים בפארק, כשלפתע אדם זר האשים אותם שהם מרמים, וזרק עליהם משקה אנרגיה. הוא אומנם עזב את המקום, אך השניים הצליח להשיגו, ולתקוף אותו. מעדות שנתן הקורבן במשטרה, תחילה רוברט החזיק אותו שלא יברח בזמן שאנג'לו הכה אותו בעוצמה בראשו ובפניו, ולאחר מכן ניסה להטביע אותו. "הבן שלו הגיח מאחורי והתקוטטנו על הדשא, ואז הוא דחף אותי לנהר. ניסיתי לטפס החוצה אבל כשהגעתי לקצה הוא דחף אותי חזרה מעלה", סיפר לכלי התקשורת.
 

ניסו להיפטר מהשחקן כי האשים אותם ברמאות. רוברט ואנג'לו מאטוצי
ניסו להיפטר מהשחקן כי האשים אותם ברמאות. רוברט ואנג'לו מאטוצי


אם לא די בעדות המצמררת הזו, עד ראיה שהיה במקום צילם את התקיפה והעביר את הסרטון למשטרה. הסרטון לא הותר לפרסום בשלב זה, אך במשטרה מסרו שהקורבן סובל מחבלה קשה בעינו, שריטות וחבלות בכל גופו וכן קצות אצבעות שבורות. בשלב זה, האב והבן נעצרו באשמת תקיפה בנסיבות מחמירות ועלות השחרור שנקבעה להם היא 15,00 דולרים. מועד משפטם עוד לא פורסם.