הוואטסאפ ממשיך לספק לנו סיפורים מיוחדים. 19 שנים חיו הבעל והאישה כזוג מושלם. בנו בית לתפארת והביאו שלושה ילדים. הדרמה הגדולה החלה לפני שלושה חודשים כשהאישה חשפה התכתבות של בעלה בוואטסאפ עם בחורה בשם רינה, שבאחד המסרים כתב לה: "הטינדר הציל את חיי, אם לא הטינדר הייתי נשאר כלוא בחיים העלובים שלי".
עד כאן, נראה כי מדובר במקרה שהוא לא יוצא דופן, אך לא כך הדבר. מכתב התביעה עולה סיפור, שהצליח להפתיע את כל העוסקים במקרה. הבעל, איש מכובד, שעובד כמהנדס מזון ומחזיק בתפקיד בכיר בחברה גדולה, והאישה, מתכנתת מחשבים ומקדמת עסקים בפייסבוק, בעלת עסק פרטי משגשג, בו מועסקים 15 עובדים. ה-sms הלא פשוט עורר את חשדה של האישה, אבל הדרמה הגדולה התבררה בהמשך וכפי שטוענת האישה בתביעת הגירושין שהגישה באמצעות עורכת הדין שרין סולן, "נשימתי נעתקה. עולמי חרב עלי בשנייה אחת כשגיליתי מי זו רינה".
 
עו"ד סולן טוענת בשם האישה "ה-sms הזה לא היה תמים וחייב בדיקה מצידה של האישה. כשהאישה הגיעה למשרדי ביקשתי ממנה לעשות דבר פשוט, לצלצל לאותו טלפון ולדבר עם אותה רינה. למחרת חזרה האישה עם התשובה: 'הטלפון לא שייך לרינה אלא לבחור בשם רוני. מדובר בגבר ולא באישה' ". בשלב הזה הורתה עורכת הדין לאישה לשכור בלש שחשף תוך כמה ימים את הרומן שמנהל בעלה, כבר כמה שנים, עם גבר שאותו הכיר במסגרת העבודה והסתיר תחת השם "רינה".


בשלב הזה ביקשה האישה מבעלה לעזוב את הבית. הוא סירב אבל הודה: "אני מנהל קשר רומנטי עם גבר, אבל לא אעזוב את הבית בשבילו", הטיח לעבר אשתו שמבקשת באופן מידי צו הרחקה. "הוא בגד בי, בילדים, בכל המשפחה. זה שהרומן הוא עם גבר זה כואב יותר כי איפה אני הייתי כל השנים", כתבה האישה. דייני בית הדין הרבני ביקשו בדיון הראשון מבני הזוג להגיע להסדר ביניהם על גירושין ומשמורת על הילדים בטרם הם יכפו החלטה.

חוקר פרטי חשף את האמת. עו"ד שרין סולן. צילום: יח"צ