את פבלו רוזנברג כולם מכירים כאיש במה סוחף, וגם דמות שתמיד כיף להיתקל בה מעל מסך הטלוויזיה. אבל יחד עם זאת, לזמר, שבאמתחתו להיטים ענקיים כמו "שימי נר על החלון", "בדמעות שאת בוכה" ו"שעות בין ערביים" ושיתופי פעולה עם זמרים מהשורה הראשונה בישראל, יש גם סיפור חיים מרגש, ובכל פעם הוא מגלה עוד מהמקרים שעוברים עליו. לפני 3 שנים חשף רוזנברג כי בתו עמליה היא לסבית בפוסט מרגש ותומך שפרסם בעמוד הפייסבוק שלו.


פבלו רוזנברג: "כשבתי סיפרה לי שהיא לסבית אמרתי 'תודה לאל!"

כעת המוזיקאי מספר בראיון לתוכנית "אנשים" שתשודר הערב בשעה 17:15 בערוץ "קשת 12" על הימים הקשים שקדמו ליציאתה מהארון, והתמודדותו מלאת האהבה עם הבשורה. "היא הייתה מאוד מדוכאת והייתה שמה את השיער על הפנים ומתלבשת כאילו היא מחביאה את עצמה", סיפר רוזנברג. "משהו דגדג לי בבטן, אמרתי לעצמי, 'זו הבת שלי, אני מחובר עליה, מה אני לא יודע, מה אני לא מרגיש, מה היא לא מספרת לי'". 


"נעמי (אשתו הראשונה) התקשרה אליי ואמרה לי 'תשמע, עמליה סיפרה לי שהיא אוהבת בנות', אמרתי 'יא! תודה לאל! עכשיו אני מבין הכל'. התקשרתי, באתי (מדגים נשיקה). אמרתי לה 'כפרה, תפרחי, תעופי, החיים הם כאן ועכשיו ואין זולתם כלום'".



כזכור, ביוני 2015 כתב רוזנברג בחשבון הפייסבוק שלו: "אני אב גאה לעמליה, בת 17, שהיא לסבית. אני אח גאה לאחותי הצעירה, אריאלה, שהיא לסבית ואני רוצה לברך את כל החברים מהקהילה הלהטב"ית. מחכה אתכם שגם בארצנו הקטנטונת יביאו את הבשורה במהרה ויתנו גושקפנקא חוקית לנישואין חד מיניים. רק אהבה תנצח!".

הראיון המלא עם פבלו רוזנברג ישודר הערב, בשעה 17:15 בערוץ "קשת 12"