עונת המונדיאל ידועה כעונת בצורת ברייטינג עבור הערוצים המסחריים, ובימים אלו זכייניות ערוץ 2 לשעבר נאבקות ביניהן על כל אחוז צופה שנותר. נראה כי עוגני הצפייה המרכזיים, כמו "האח הגדול", עדיין מצליחים לשמור על רייטינג, בעוד תוכניות חדשות יחסית לא מצליחות למשוך אליהן את הצופים.



העונה השלישית של "משחקי השף" ב"רשת" שומרת על אחוזים יציבים יחסית גם בימי המונדיאל, בעוד תוכנית השידוכים הבינלאומית "כמה רחוק" בהנחיית אילנית לוי מתרסקת עם נתון נמוך במיוחד עבור הפריים טיים של "קשת 12", ונראה כי התקוות שתלו בזכיינית לשחזר את ההצלחה עם "חתונה ממבט ראשון", עלו בתוהו.



גאולה אבן. צלם : רפי דלויה
גאולה אבן. צלם : רפי דלויה



ברצועת הפריים-טיים, כאמור, הובילה אמש "כאן 11" עם משחק המונדיאל בין פולין לקולומביה וגרפה 18.8 אחוזי רייטינג. בקרב זכייניות ערוץ 2 לשעבר הובילה "רשת" עם התוכנית "משחקי השף" שקיבלה 12.6 אחוזי רייטינג, מול "כמה רחוק" של "קשת" שגרפה 8.1 אחוזים בלבד. "בייבי בום" של ערוץ עשר, לעומת זאת, עשתה 7.1 אחוזים בלבד והעונה החדשה של "חברות" שהושקה אמש גרפה 7 אחוזים.



ברצועת החדשות, המהדורה של "כאן" ממשיכה ליהנות מהצופים שנמצאים בערוץ בגלל המונדיאל ומנצחת עם 11.1 אחוזי רייטינג. במהדורת "החדשות" של חדשות 2 לשעבר עשו הזכייניות 9 אחוזים בקשת ו-6.8 ברשת, חדשות ערוץ עשר גרפו 7.7 אחוזים, ומהדורת החדשות של ערוץ 20 בהגשת דנה סומברג קיבלה 1.4 אחוזים.