צעירה מהודו שמאסה בהתעללות של בעלה ומשפחתו, החליטה לנקום בהם בדרך הכי מחרידה שניתן להעלות על הדעת, והרעילה להם את האוכל במסיבת חנוכת בית. כתוצאה מכך היא גרמה למותם של חמישה, ביניהם ארבעה ילדים, ולאשפוזם של עשרות, וצפויה בשל כך לקבל גזר דין מוות. לאחר שנעצרה, הסבירה פרדניה סורבא בת ה-23 מחלאפור שבמהרשטרה כי  היא רצתה להרוג את בני המשפחה בגלל שלעגו על בישוליה וצבע עורה.



על פי ה"הינדוסטאן טיימס", סורבא החליטה לקחת איתה חומר הדברה לאירוע כי ידעה שכל מי שרצתה לנקום בו יהיה שם. כשהגיעה, אומנם ראתה שהרוב כבר אכלו, אבל אז הבחינה בילדים שהתיישבו לאכול והחליטה שאפשר בכל זאת להוציא את התכנית אל הפועל. בשלב מסוים היא הוציאה את הרעל שהביאה עמה ושפכה אותו לתוך מנת דאל - מאכל הודי שמכיל קטניות כגון עדשים ושעועית - וחיכתה בסבלנות שהסועדים יתחילו לאכול.
 

הבעל ומשפחתו לא הפסיקו ללעוג לבישולים שלה. פרדניה סורבא
הבעל ומשפחתו לא הפסיקו ללעוג לבישולים שלה. פרדניה סורבא



כתוצאה ממעשיה, כל מי שאכל מהדאל החל להקיא ולהתלונן על כאבי בטן, וכ-88 אורחים נזקקו לטיפול רפואי ואושפזו. חמישה מהם לא שרדו, ביניהם ארבעה ילדים בגילאים 13-7 וכן אדם נוסף בן 53. אחד הילדים, בן 13, ששרד את ההרעלה סיפר שהרגיש שהאוכל מר יותר מהמקובל. בשלב זה, לא ברור אם מישהו מההרוגים היו ברשימת האנשים שרצתה להרוג.

לדברי הרשויות, כל מי שהגיש אוכל באירוע נלקח לחקירה, כולל סורבא שנשברה בחקירתה והודתה במעשיה. סורבא, שאלו נישואיה השניים, סיפרה שהיא סובלת מלעג בעלה ומשפחתו מאז נישאה לפני שנתיים, ולטענתה משפחתו גרמה לכישלון נישואיה הנוכחיים. "היא טוענת כי מאז שנישאה הם מעליבים אותה באופן קבוע בשל גוון עורה הכהה, ומאשימים אותה שהיא לא יודעת לבשל", אמר ויישוואט קאינגאדה, מפקח בכיר בתחנת המשטרה של ח'לפור. כעת, היא צפויה לקבל גזר דין מוות על מעשיה, ולפי הדיווחים עונשה הוחרף בגלל שבין קורבנותיה היו ילדים.

הרגה ארבעה ילדים ומבוגר אחד. סורבא נלקחת למעצר
הרגה ארבעה ילדים ומבוגר אחד. סורבא נלקחת למעצר