התאגיד לא יפוצל: בדיון שהתקיים היום (שלישי) בין ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר התקשורת איוב קרא, שרת התרבות והספורט מירי רגב, שר התיירות יריב לוין, היועמ"ש אביחי מנדלבליט והגורמים המשפטיים, היועמ"ש חיווה את דעתו שחוק הפיצול של תאגיד השידור הציבורי "כאן" עלול לפגוע בקיום האירוויזיון בישראל. על כן, סוכם לפעול לתיקון חקיקה בנושא חוק פיצול התאגיד, כדי לאפשר את קיום האירוע בארץ.



איגוד השידור האירופי הזהיר בשבוע שעבר את תאגיד השידור כאן, מפני ההשלכות של החוק לפיצול התאגיד. במכתב ששלח מנכ"ל האיגוד האירופי, נואל קוראן, ליו"ר התאגיד גיל עומר ולמנכ"ל, אלדד קובלנץ, הוא כותב כי במידה והחוק יעבור וקיבל את אישורו של בית המשפט העליון, אזי חברות התאגיד באיגוד האירופי תיבחן מחדש. 

"כפי שידוע לכם, התאגיד נמצא כעת במעמד של חברות זמנית באיגוד השידור האירופי, עד לכינוס העצרת הכללית שלו החודש, אז תעלה הצעה להאריך מעמד זה עד להחלטה לגבי חוק הפיצול", כתב קוראן לעומר וקובלנץ. "אנחנו לא מכירים מקרה שבו ארגון שידור מפעיל גוף חדשות נפרד".

"במקרה שבית המשפט העליון יאשר את חוק הפיצול", כותב מנכ"ל האיגוד השידור האירופי, "ייתכן ויהיו לנו השגות על חברות התאגיד ובקשת החברות תעמוד לבחינה מחודשות ומדוקדקת על ידי כל גופי איגוד השידור האירופי על מנת להבטיח שמירה על ערכי השידור הציבורי".  קוראן הוסיף כי "באופן טבעי, אנחנו מוכנים לספק כל מידע נוסף או עצה שיכולים לעזור לפתור את המצב".