המונדיאל ממשיך להכות בערוצים המסחריים עם שני משחקי כדורגל מדי ערב. אמש התקיימו שני משחקים, בין ניגריה וארגנטינה - שמשך אליו את מרבית הצופים בערב עם שער אגדי של ליאו מסי, ובין איסלנד לקרואטיה שהשתרך מאחור מבחינת העניין שקיבל. במקביל, הערוצים המסחריים נותרים אובדי עצות עם אחוזי רייטינג בודדים.



המשחק בין ניגריה וארגנטינה גרף אמש לא פחות מ-23.4 אחוזים, כשהמשחק בין איסלנד לקרואטיה בערוץ הספורט קיבל 2 אחוזים. "רשת 13", ממשיכה, כפי שעשתה בעבר, לשבץ בשעות הפריים טיים שידורים חוזרים, ובכך מוותרת מראש על המלחמה על הרייטינג. אמש שודר בזכיינית שידור חוזר של התוכנת "אבודים" עם צופית גרנט, שהביא 5.7 אחוזים בלבד. ערוץ עשר שידר פרק נוסף בתוכנית "המקור" והסתפק בשלושה אחוזי צפייה בלבד, ואילו "קשת" שידרה את תוכניתו של אלי יצפאן "הם גדולים", שמאז שעלתה לפני יותר מחצי שנה, לא זכתה לשיבוץ קבוע ושימשה בעיקר ל"סתימת חורים" בלוח השידורים, עם 7.2 אחוזים.



גאולה אבן מגישה את המהדורה המרכזית הראשונה של כאן. צילום מסך
גאולה אבן מגישה את המהדורה המרכזית הראשונה של כאן. צילום מסך



ברצועת החדשות, מהדורת החדשות הצליחה לעניין 9.2 אחוזים ב"קשת" ו-6.2 ב"רשת", חדשות "ערוץ עשר" גרפו 5.7 אחוזים, ומהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 20 בהגשת דנה סומברג קיבלה 0.9%. מהדורת החדשות של "כאן" ממשיכה לסבול משינוי שעות משחק אחר הצהריים. המהדורה צברה לאחרונה צופים שנשארו בערוץ בין המשחקים, וכך, ביום ראשון היא גרפה 11.1 אחוזים, נראה כי שינוי שעת השידור שהחל ביום שני מ-18:00 ל-17:00 פגע בתאגיד.



כעת, המשחק מסתיים כעת ב-19:00 - שעה לפני תחילת מהדורת החדשות, והצופים נודדים לערוצים אחרים ומותירים את החדשות בערוץ עם 8.2 אחוזים, שהם עלייה מהמהדורה של אמש שקיבלה 6.8 אחוזים, אך בהתחשב בעובדה שהמשחק שהיה משובץ אחרי המהדורה הוא של ארגנטינה לא מדבר בנתון מדהים.



בשעות הפרה-פריים שלפני החדשות הובילה קשת עם התוכניות "ערב טוב עם גיא פינס" שגרפה 5.9 אחוזים ו"התכנית הכלכלית" שהביאה 7.4 אחוזים, בעוד הזכיינית רשת ששידרה את "לפני החדשות", קיבלה 5.2 אחוזים. ערוץ עשר ששידר את התוכנית החדשה של אורלי וגיא הגיע אל החדשות עם 3.2 אחוזים, ובכך הם עקפו למעשה את "המקור", תוכנית הפריים טיים של הערוץ.