נערה ממונטנה שבארה"ב עלולה להיות מואשמת באונס, לאחר שהכריחה את בן זוגה לשעבר לקיים איתה יחסי מין תחת איומים. על פי הדיווחים בכלי התקשורת בארה"ב, סמנתה ריי מאיירס, 19, פרצה לביתו של האקס שלה כשלא היה בבית, וכשחזר איימה עליו עם מצ'טה והורתה לו להתפשט ולשכב על המיטה. תוך כדי שהיא אוחזת בנשקה, מאיירס עלתה על בן הזוג לשעבר ואילצה איתו לשכב איתה. כשביקש ממנה להפסיק סירבה ונשכה אותו בידו.



על פי דיווח של ה"גרייט פולס טריביון", לאחר שסיימו, היא ישבה עירומה על המיטה ונופפה לעברו בנשקה. בשלב זה, בן הזוג מיהר וצילם אותה מספר פעמים, ובהמשך העביר את הצילומים למשטרה כראייה. זמן קצר לאחר מכן השניים החלו לריב, ובתגובה מאיירס הורידה חתיכה מהקיר באמצעות המצ'טה והטילה את מימיה על המיטה של האקס. 



הכריחה את האקס לקיים איתה יחסי מין. מאיירס, צילום: פייסבוק
הכריחה את האקס לקיים איתה יחסי מין. מאיירס, צילום: פייסבוק

 
בשלב זה , למרבה המזל, הוא הצליח להזעיק עזרה, לאחר שאמר למאיירס שהוא רק מתקשר לחבר שלו, ואז יצא מהחדר והתקשר למשטרה. כשהשוטרים הגיעו, מאיירס ניסתה לטעון שהיא הקורבן ושהיא נחטפה בידי האקס והשתמשה בנשק כדי להגן על עצמה. למרבה המזל, השוטרים לא האמינו לה והיא נעצרה באשמת תקיפה ופריצה בנסיבות מחמירות.

כמו כן, יתכן שתואשם גם בקיום יחסי מין ללא הסכמה. על פי הדיווחים, זו לא הפעם הראשונה שמאיירס תקפה את האקס, ובאפריל היא נעצרה לאחר שבמהלך ויכוח בין השניים בביתו היא תפסה בשערו, היכתה אותו בפניו וניסתה לחנוק אותו. היא נעצרה אותה עת והוצא נגדה צו הרחקה
 
ניסתה לטעון שהיא הקורבן והמצ'טה שימשה אותה להגנה עצמית. מאיירס, תמונת מעצר
ניסתה לטעון שהיא הקורבן והמצ'טה שימשה אותה להגנה עצמית. מאיירס, תמונת מעצר