יש סיבות רבות לכך שאסור לנשים בהריון לצרוך אלכוהול, אבל אישה טובה אחת מפולין החליטה להדגים זאת על עצמה לכל מי שעדיין מתלבטת בנושא. האישה, ששמה לא הותר לפרסום, הגיעה לבית החולים בעיר מקראפקוביצה כשהיא שיכורה לחלוטין, ומבדיקות נמצא שרמת האלכוהול בדמה גבוהה פי חמישה מהמותר לנהגים.



אך זה לא החלק הכי גרוע בסיפור, שכן כתוצאה ממעשיה התינוק שלה נולד חודשיים לפני הזמן ועם רמת אלכוהול של פי עשרה (!!!) מהמותר. על פי הדיווחים בכלי התקשורת המקומיים, הרופאים מיד הבינו שהאם שיכורה לחלוטין כשהגיעה לחדר היולדות בשתיים וחצי לפנות בוקר. עם זאת, כששאלו אותה על כך היא שיקרה וטענה ששתתה רק כוס יין אחת בזמן שצפתה במונדיאל. מי שיילד את האם, ד"ר צ'סלב מיליסקי, הסביר שהאישה הייתה בשבוע ה-31 להריונה, וילדה כשבע דקות לאחר שהגיעה לבית החולים.



בשל חומרת מצבו, התינוק  הועבר לבית חולים בעיר אופולה, אך מצבו השתפר מאז ומוגדר כיציב. יחד עם זאת, עדיין לא ידוע אם נגרם לו נזק בריאותי בלתי הפיך, וקיים חשש שיסבול מתסמונת אלכוהול עוברית. נכון לעכשיו, המקרה הועבר לחקירה של משרד התובע המחוזי, שיבדוק אם חיי התינוק סוכנו שלא לצורך. האם, שזו לידתה הרביעית, שוחררה בינתיים לביתה ומצבה הוגדר כטוב.

עוד לידה שכמעט נגמרה באסון: כששוורצנגר החליט לקחת על עצמו את מה שרק נשים עושות