דוגמנית העירום הבלגית מריסה פאפן עוררה סערה בארץ בעקבות צילומיה בכותל המערבי בירושלים. אך לדוגמנית יש עבר של יצירת פרובוקציות ברחבי העולם. בתמונות בעמוד האינסטגרם שלה ניתן לראות אותה מצולמת בעירום במקומות ציבוריים שונים, בין השאר על רקע הפירמידות במצרים.

פאפן כתבה באתר האינטרנט שלה כי היא נעצרה במקדש לוקסור בעקבות הצילומים במדינה המוסלמית. "אמרתי לג'סי הצלם כי עליו למחוק את התמונות בהזדמנות הראשונה, והוא עשה זאת", כתבה פאפן. "אנשי הביטחון לא הצליחו להבין לאן הן נעלמו". 
 

המעשה המסוכן הוביל את הדוגמנית והצלם לתא כלא מצרי יחד עם כ-20 גברים מקומיים. "חלקם היו מעולפים על הרצפה, אחרים דיממו וצעקו. בחיים לא ראיתי דבר כזה בחיים האמיתיים. ג'סי כל הזמן אמר לי: 'מריסה, אל תסתכלי', אך לא הייתה דרך לא לעשות זאת. בשלב מסוים נכנס בחור פצוע, הוא נורה או הוכה בראשו, זה נראה נורא".

פאפן והצלם נגררו בין תחנות משטרה ותאי מעצר. לבסוף נלקחו לבית המשפט, שם העמידו פני תיירים תמימים שהצטלמו ב'תחתונים בבגדי גוף', ושלא הכירו את חוקי המדינה השמרנית. השופט המצרי הסכים לשחרר אותם באזהרה בלבד.


בתמונה ממדינה אחרת באותה יבשת נראית פאפן בעירום בין חיילים אפריקאים חמושים תחת הכותרת: "שומרי הסבאנה". עם זאת, החיילים המחויכים נראו שבעי רצון מהסיטואציה. 

בעקבות הצילומים בכותל, הדוגמנית סיפרה שהיא מופצצת בהודעות נאצה, במייל ובפייסבוק, בהן מאחלים לה בין היתר "להישרף בגיהינום". בשל כך, החליטה להשיב לכל שונאיה וכתבה מאמר תגובה באתר שלה, תחת הכותרת "כותל הבושה". 
 
"לכל אלה שמוציאים עלי את הזעם שלהם, תשמרו על האנרגיה, אני אפילו לא פותחת את המיילים שלכם", כתבה. "אחרי ההרפתקה שלי במצרים, ידעתי שאני רוצה לדחוף את גבולות הדת והפוליטיקה אפילו רחוק יותר. לשבור את החומות שנבנו כדי לשמור על כל הנשמות המשוטטות בפלנטה הזו איכשהו תחת שליטה. במילים אחרות, להראות את הדת האישית שלי בעולם בו חופש הוא בגדר פריבילגיה".