פרטים נוספים מתוך עדותה של שרה נתניהו בחקירת פרשת המעונות פורסמו הערב (שבת) בחדשות 10. הציטוטים החדשים מתייחסים לאישום לפיו אשת ראש הממשלה הזמינה ארוחות רבות ממסעדות יוקרה ושפים, זאת על אף שבמעון ראש הממשלה עבדה מבשלת. על אישומים אלו ענתה נתניהו בחקירתה והאשימה את אב הבית מני נפתלי: "מני רצה שלא יבשלו, ושעופרה הטבחית תפוטר כדי שיוזמן אוכל מבחוץ, מבושל וקנוי".



"הוא הזמין חמגשיות רבות, עברתי פעם במטבח וראיתי ערימות של חמגשיות ושאלתי את מני 'מי צריך את כל זה?', טענה נתניהו, שסיפרה כי "הוא ענה לי 'אל תדאגי הכול בסדר'. זה כנראה הלך לעפולה. בושה שמשטרת ישראל חוקרת את ראש הממשלה ביחס למה שהוא אוכל. אצל הנשיא פרס היה פי מיליון יותר אוכל, יותר איכותי ויותר טעים, והיו לו שתי בנות שהגישו. הלו? זה היה מכובד ובסדר גמור". 



עדות שרה נתניהו. צילום מסך ערוץ 10



עדות שרה נתניהו. צילום מסך ערוץ 10



כזכור, אמש פורסמו בערוץ 10 ציטוטים נוספים מתוך חקירתה של נתניהו, שכללו התייחסות לאוכל הקיים במעון: "בנו עליי תדמית שאני דוכסית אבל זה ממש שקר. מה שאני אוכלת בבית זה השניצלים, אני אוכלת פשוט וביתי וצנוע. אין אוכל מפונפן, אין דרישה של ראש הממשלה ורעייתו לאוכל של דוכס ודוכסית. זה שקר וכזב. כולם מסרבים לי. זו נשמעת לך סיטואציה שמכינים לי פתיתים למרות שביקשתי דג, למה מגיע לי לאכול פתיתים".