מזג האוויר בסוף השבוע היה נוח יחסית, אבל בימים הקרובים צפויה מגמת התחממות. החזאי התורן בשירות המטאורולוגי בבית דגן, ואדים דימנשטיין, מסר כי היום (ראשון) צפויה עלייה קלה של כמעלה במידות החום. הטמפרטורות בתל אביב יגיעו ל־29 מעלות, בירושלים 30, בחיפה 27, בכנרת 37, באשדוד 29, בבאר שבע 33 ובאילת 38.



מחר תימשך מגמת ההתחממות, ומידות החום יעלו בעוד מעלה בממוצע. ההתחממות ההדרגתית תימשך גם ביום שלישי ואז כבר מידות החום יהיו גבוהות במעט מהממוצע. ביום רביעי תיבלם מגמת ההתחממות, אבל ימשיך להיות חם מהרגיל.


המדוזות, שהקדימו השנה את הגעתן לחופי הרחצה שלנו, נעלמו ברובן לקראת סוף השבוע, אבל הריר שהותירו אחריהן עדיין גורם לצריבות. "המדוזות הפתיעו אותנו והגיעו מוקדם יותר השנה. אולי יהיה סיבוב שני שלהן בקרוב, אבל בינתיים הן עזבו ללב ים ונותר רק הריר שלהן שייעלם גם הוא", הסביר מנחם (קיגן) כהן, מציל ותיק בחופי הרחצה בתל אביב.

אלפים גדשו בסוף השבוע את החופים בעיר, אבל לדברי כהן, רבים מהם לא נכנסו למים. "הים היה גלי והונף דגל אדום בחופים. בנוסף, נותר עוד הריר של המדוזות, כך שהרוב העדיפו להישאר על החול בחוף". לדבריו, רבים מהמבקרים בחופים היו משפחות עם ילדים, בעוד שבחופים שלאורך הטיילת נראו גם תיירים רבים.
גם בחופי רחצה נוספים ברחבי הארץ הייתה תפוסה גבוהה. חופי אכזיב ובצת בגליל המערבי היו מלאים בסוף השבוע במטיילים, שחלקם נשארו ללון באוהלים על החוף ואף בחניון הקרוואנים. החופים בגליל המערבי שקקו במבקרים גם בשעות הערב. אלפים הגיעו בליל שבת לטיילת בנהריה, שעברה לאחרונה מתיחת פנים מרשימה, היוצרת אווירה של ריביירה בינלאומית, לצד נמל עכו והשוק האותנטי שצמוד אליו.
באיגוד ערים כנרת ציינו כי במהלך סוף השבוע הגיעו כ־23 אלף נופשים ל־15 חופי הרחצה שמופעלים על ידי האיגוד. בשל התפוסה הגבוהה, החליטו באיגוד ערים כנרת וברשות הכנרת להאריך במהלך יולי־אוגוסט את שעות מתן שירותי ההצלה עד השעה 19:00.
גם באתרים עם מים הייתה תנועת מבקרים ערה. אלפים הגיעו לאתר ראש הנקרה. המבקרים, בהם תיירים רבים וקבוצות של בני נוער מחו"ל, ירדו ברכבל, צפו בחוויה בתוך הנקרות והתרגשו מהתנפצות גלי הים בסלעים. לפנות ערב הגיעו רבים לצפות בשקיעה המרהיבה. 
לא רק בסמיכות למים נרשמה במהלך סוף השבוע תנועת מטיילים ערה. ממחלקת התיירות במועצה האזורית ערבה תיכונה נמסר כי אלפי מטיילים פקדו במהלך סוף השבוע את האזור, שם שרר מזג אוויר שרבי ונרשמו תפוסות גבוהות בלב המדבר הישראלי. הביקורים כללו חוויה מוטורית עם עשרות טיולי שטח משפחתיים.